Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΕΙΡΗΝΑΙΟΣ: ΄΄ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΟΥΝ…΄΄



Του Γιώργου Θεοχάρη
Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ ΕΙΡΗΝΑΙΟΣ ΣΤΟ AGIORITIKOVIMA.GR ΄΄ΕΙΜΑΙ ΘΥΜΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΥ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ΄΄.


Ο Πανάγιος τάφος απέχει από το κελί του μόλις τριάντα μέτρα. Αλλά για το πατριάρχη Ειρηναίο( διότι ποτέ Πατριάρχης δεν προσφωνείτε πρώην ) δεν είναι προσβάσιμος. Καθώς οι εξωτερικές πόρτες του χώρου που βρίσκεται το κελί είναι κλειδωμένες. Τα λούκετα της ντροπής, προσπαθούν να φιμώσουν και να τρομοκρατήσουν. ΄΄Θέλουν να με εξουθενώσουν΄΄ εξηγεί κατηγορηματικά στο agioritikovima.gr o Πατριάρχης Ειρηναίος.
΄΄Δεν έχω δικαστεί από καμμία αρχή και είμαι εδώ έγκλειστος. Με μία ψευτοσύνοδο που έστησε ο Θεόφιλος είμαι εδώ και προσπαθούν να με ρίξουν από το θρόνο, εγώ είμαι ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων. Αυτούς πρέπει να δικάσουν΄΄  σημειώνει.
΄΄Ο Θεόφιλος έδωσε εντολή να κλείσουν οι πόρτες και να είμαι σε απομόνωση ΄΄, συμπληρώνει και διευκρινίζει ΄΄Είμαι θύμα οργανωμένου κυκλώματος με επικεφαλείς πολιτικά πρόσωπα που  συνεργασία με πρόσωπα της Εκκλησίας επιδίωξαν την καταρρεύση μου΄΄
 

Ταυτόχρονα ο κ. Ειρηναίος υπογραμμίζει, ότι περιμένει την αποκατάσταση του δικαίου από τον Θεό  και από τους ανθρώπους που έχουν πίστη στο δίκαιο.
΄΄Πολύς κόσμος έρχεται να με δει αλλά μάταια,όλα είναι κλειστά.Είμαι κλειδαμπαρωμένος.΄΄ είπε.
Κλείνοντας ο Πατριάρχης είπε΄΄Από παιδάκι είμαι εδώ και θα πεθάνω στον Πανάγιο τάφο, με τον θεό δεν μπορεί να παίζει κανείς.Θέλω ο Ελληνικός λαός να μάθει την αλήθεια, ευχαριστώ όλους για τη συμπαράσταση τους.΄΄

 

Πάνω:Ο Πατριάρχης Ειρηναίος πίσω απο τη πόρτα του κελιού του .Κάτω:Η είσοδος  του κελιού του.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

για να εξηγηθούμε και να μην "παρεξηγηθούμε"…


Αυτό το ιστολόγιο δεν είναι δημοσιογραφικό, καθόσον ενημερώνεται περιοδικώς δεν μπορεί να θεωρηθεί, από νομική άποψη, ως τέτοιο.Ο διαχειριστής του ιστολόγιου και οι συνεργάτες δεν ευθύνονται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνουν.
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε.