Τρίτη, 13 Δεκεμβρίου 2011

Η σοφία της αρχαίας ελληνικής

Όταν η επιστήμη αδυνατεί να απαντήσει σε κάποιες κρίσιμες κοσμολογικές ερωτήσεις, πρέπει να στραφούμε στην φιλοσοφία, δια μέσου της μυστικής και της ιεράς σημασίας της Ελληνικής γλώσσης, η οποία γνωρίζει τους νόμους της συμπαντικής δημιουργίας.
(από το βιβλίο Η ΣΟΦΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΡΙΘΜΩΝ)
Ο Ελευθέριος Αργυρόπουλος γεννήθηκε στην Καλαμάτα την 1η Απριλίου του 1967. Από τα πρώτα του γυμνασιακά έτη έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για τα μαθηματικά και τη φυσική. Αμέσως μετά την αποφοίτησή του από το Λύκειο άρχισε την έρευνα στα μαθηματικά.

Το έτος 1986 όταν ήταν μόλις 19 ετών, σχεδίασε και κατασκεύασε τρεις πίστες για skateboard, χρησιμοποιώντας αναλυτική γεωμετρία , τριγωνομετρία και φυσική. Από τον Ιούνιο του 1986 έως τον Δεκέμβριο του 1997 ανακάλυψε 525 διαφορετικές αποδείξεις του Πυθαγορείου θεωρήματος και κατά το έτος 2002 παρουσίασε τρεις μαθηματικές εργασίες και μία στη φυσική στο Northeastern University της Βοστώνης. Η μία από τις τρεις εργασίες του ήταν η απόδειξις του τελευταίου θεωρήματος του Φερμά για την περίπτωση των αρτίων εκθετών. Οι άλλες δύο εργασίες του ήταν η γενίκευσις του θεωρήματος του Ναπολέοντος και η ανακάλυψη ενός νέου τύπου υπολογισμού οριζουσών τετραγωνικών πινάκων.
alt
Ο Ελευθέριος μέτρησε το δείκτη νοημοσύνης του για πρώτη φορά το 1988 όταν έλαβε τη βαθμολογία 156 από 160 στην εξέταση της προοδευτικής κλίμακας πινάκων (progressive matrix IQ test). Από το 1986 ο Ελευθέριος ανακάλυψε ότι έχει κάποιες ειδικές ικανότητες μνήμης. Από τότε έχει απομνημονεύσει τα πρώτα 1000 ψηφία του π, όλους τους γνωστούς τελείους αριθμούς και άλλες μαθηματικές σταθερές. Το 1997 υπό την επίβλεψη του Δρ. Αναστασίου Σταλίκα, έγραψε από μνήμης τα πρώτα 1000 δεκαδικά ψηφία του π = 3,141592653589793... στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας, το οποίον είναι πανελλήνιο ρεκόρ. Ο Δρ. Αναστάσιος Σταλίκας, επικεφαλής της αθλητικής ψυχολογίας του εργομετρικού κέντρου Αθηνών, μέτρησε τον δείκτη νοημοσύνης του Ελευθέριου το 1993 ανεξάρτητα από την προηγούμενη εξέταση και τον βαθμολόγησε με 158 από 160. Πρέπει να σημειωθεί ότι ο Δρ. Σταλίκας του μέτρησε πολύ υψηλά επίπεδα συγκεντρώσεως ακόμα και μετά από κόπωση μιας ώρας δρόμου αντοχής. Ο Ελευθέριος έχει επίσης μεγάλο ενδιαφέρον για τους δρόμους μεγάλων αποστάσεων και στην ηλεκτρονική μουσική σύνθεση. Έχει τρέξει και τερματίσει περισσότερους από 40 μαραθωνίους και 30 υπερμαραθωνίους. Η μεγαλύτερη απόσταση που έχει τρέξει χωρίς διακοπή, είναι 170 χιλιόμετρα από τους Δελφούς στην Αθήνα στις 11 Απριλίου του 1998 σε χρόνο 20 ώρες, 33 λεπτά και 14 δεύτερα μεταφέροντας δάδα με το Απολλώνειον Φώς. Ερ: Πόσα γράμματα έχει το ελληνικόν αλφάβητον και ποια είναι η αντιστοιχία μεταξύ γραμμάτων και αριθμών;
Απ:Το Ελληνικόν αλφάβητον έχει 27 και όχι 24 γράμματα και η αντιστοιχία μεταξύ των γραμμάτων και των αριθμών ειναι η εξής:
Α = 1, Β = 2, Γ = 3, Δ = 4, Ε = 5, F = 6, Ζ = 7, Η = 8, Θ = 9
Ι = 10, Κ = 20, Λ = 30, Μ = 40, Ν = 50, Ξ = 60, Ο = 70, Π = 80, Q = 90
Ρ = 100, Σ = 200, Τ = 300, Υ = 400, Φ = 500, Χ = 600, Ψ = 700, Ω = 800, ΣΑΝΠΙ = 900
Ερ:Τί είναι το Ελληνικόν αλφαριθμητικόν σύστημα;
Απ:Το Ελληνικόν αλφαριθμητικόν σύστημα, είναι ο αριθμητικός συσχετισμός που υπάρχει μεταξύ των 27 γραμμάτων και αριθμών. Βάσει του συστήματος αυτού εξάγεται ο λεξάριθμος (το αριθμητικόν άθροισμα των γραμμάτων της κάθε λέξεως) και γίνεται η αποκωδικοποίησις της Ελληνικής γλώσσης.
Ερ: Τι είναι η αριθμοσοφία και ποιες μπορεί να είναι οι εφαρμογές της;
Απ: Η αριθμοσοφία είναι μία αρχαία απόκρυφη επιστήμη και οι εφαρμογές που έχει είναι η κατανόησις του κόσμου και των συμπαντικών νόμων, μέσω των αριθμών, όπως και η προσφορά ιδεών και γνώσεων στην επιστήμη όσον αφορά την κατεύθυνση των ερευνών και των πειραμάτων των επιστημόνων.
Ερ: Έχουμε ιστορικές αποδείξεις πως οι αρχαίοι πρόγονοί μας είχαν ασχοληθεί με την αριθμοσοφία και ποιες είναι αυτές;
Απ: Έχουμε και αυτές είναι πολλές. Η πρώτη, είναι η περιγραφή που κάνει ο μεταπυθαγόρειος Ιάμβλιχος όσον αφορά τον αριθμό της λέξεως κόσμος, όταν εις το έκτον κεφάλαιον του βιβλίου του τα θεολογούμενα της Αριθμητικής, λέγει:
"Η συναρίθμησις του κόσμου ονόματος εξακόσια εστίν". Πράγματι: ΚΟΣΜΟΣ = 20+70+200+40+70+200 = 600. Μία ακόμη πολύ σπουδαία απόδειξις, είναι η επιγραφή της αναθηματικής πλάκας στο αρχαιολογικό μουσείο της Σπάρτης, η οποία αποτελείται από τρεις φράσεις που έχουν το ίδιο λεξαριθμικόν άθροισμα. Αυτές είναι:
ΟΡΘΙΕΗ ΔΩΡΟΝ ΛΕΟΝΤΕΥΣ ΑΝΕΘΗΚΕ ΒΟΑΓΟΣ = 2730
ΜΩΑΝ ΝΙΚΗΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΕ ΕΠΑΘΛΑ ΛΑΒΩΝ = 2730
ΚΑΙ ΜΕ ΕΣΤΕΨΕ ΠΑΤΗΡΕ ΙΣΑΡΙΘΜΟΙΣ ΕΠΕΣΙ = 2730
Ερ: Τι είναι ο λεξάριθμος και η λεξαριθμική θεωρία;
Απ: Ο λεξάριθμος είναι το αριθμητικόν άθροισμα των γραμμάτων της κάθε λέξεως που εξάγεται σύμφωνα με το Ελληνικόν Πυθαγόρειον και αποδεδειγμένον αλφαριθμητικόν σύστημα των 27 γραμμάτων. Οι τιμές των λεξαρίθμων κυμαίνονται από τον αριθμόν 4 έως και τον αριθμόν 5000. Βάσει των λεξαριθμικών ισοψηφιών (λέξεις και φράσεις που έχουν το ίδιο άθροισμα) γίνεται η αποκωδικοποίησις της Ελληνικής γλώσσης. Η λεξαριθμική θεωρία, είναι η θεωρία που αποδεικνύει ότι η Ελληνική γλώσσα έχει μαθηματική δομή, ότι γνωρίζει τους νόμους της δημιουργίας και δια των λεξαριθμικών ισοψηφιών παρέχει γνώση εις τις επιστήμες.
Ερ: Με τον τίτλο του 3ου βιβλίου σας "Η Σοφία Των Συναριθμών", τι ακριβώς εννοείτε;
Απ: Εννοώ την σοφία που οι συνάριθμοι (λεξάριθμοι) παρέχουν εις τον άνθρωπον πάντοτε μέσω των λεξαριθμικών ισοψηφιών.
Αυτά, που παρουσιάζονται στα εννέα κεφάλαια του παρόντος βιβλίου, είναι στην μεγάλη πλειοψηφία τους νέα στοιχεία λεξαριθμικών μελετών, που πραγματοποιήθηκαν κατά την χρονική περίοδο με αφετηρία τον Δεκέμβριο του 2001 έως το τέλος του Ιανουαρίου του 2004.
Στο βιβλίο αυτό, εκτός από τον φυσικό λεξάριθμο, που έχουμε γνωρίσει μέχρι τώρα, μελετάται εκτενώς και η έννοια του πυθμενικού λεξαρίθμου και σε αρκετές περιπτώσεις αναλύεται η φιλοσοφική της σημασία.
Επίσης, εισάγεται η έννοια του αναλυτικού λεξαρίθμου και μελετάται η ισοψηφία αυτού. Από τη μελέτη αυτή, προκύπτει ότι και ο αναλυτικός λεξάριθμος έχει μεγάλη συχνότητα λογικών ισοψηφιών και επομένως θα πρέπει να θεωρηθεί ως μια νέα λεξαριθμική μορφή. Για να αποφύγουμε τη σύγχυση του αναλυτικού λεξαρίθμου με τον λεξάριθμο, που ήδη γνωρίζουμε (φυσικός λεξάριθμος), θα περικλείουμε το υπό μελέτην λεκτικόν με δύο αγκύλες, εκ των οποίων, η μία θα τοποθετείται στην αριστερή και η άλλη στη δεξιά πλευρά της λέξεως, φράσεως ή προτάσεως που μελετούμε. ΤούτοΗ έννοια του αναλυτικού λεξαρίθμου, είναι αρκετά σοβαρή, και βασίζεται στο γεγονός ότι τα σύμβολα (γράμματα ή αριθμογράμματα) του Ελληνικού αλφαβήτου, αποτελούν λέξεις, οι οποίες έχουν φυσικό λεξάριθμο. Η χρήσις των αναλυτικών λεξαρίθμων μας οδηγεί σε ανακαλύψεις και συμπεράσματα, που θα ήταν αδύνατο να γίνουν με τους φυσικούς λεξαρίθμους. Τούτο σημαίνει, ότι η εφαρμογή τους μας βοηθάει να διεισδύσουμε περισσότερο στα άδυτα της Ελληνικής γλώσσης και να προσεγγίσουμε την αλήθεια.
Επειδή δεν υπάρχουν αναφορές σε αρχαία κείμενα για την λέξη λεξάριθμος, μετά από έρευνα, παραθέτουμε την λέξη, που οι Πυθαγόρειοι χρησιμοποιούσαν αντί της λέξεως λεξάριθμος. Από την έρευνα αυτή, συμπεραίνουμε ότι οι Πυθαγόρειοι χρησιμοποιούσαν τον όρο συνάριθμος αντί του λεξαρίθμου και στην συνέχεια παρουσιάζονται ορισμένοι λεξαριθμικοί συσχετισμοί μεταξύ των δυο αυτών όρων.
Στην αρχή του βιβλίου μελετάται η κοσμική δημιουργία, και δίδεται η λεξαριθμική απόδειξη της συμφωνίας με την θεωρία της μεγάλης εκρήξεως (big bang). Εις το έκτον κεφάλαιον επιχειρείται μια λεξαριθμική διείσδυσις στον μικρόκοσμο, παρουσιάζοντας νέα αποτελέσματα δια τον κόσμον του στοιχείου, του πυρήνος της ύλης και του ατόμου. Επίσης, δίδεται δια πρώτην φορά λεξαριθμική απόδειξις δια την αιτίαν της βαρύτητος, η οποία είναι η μεταβολή του ηλεκτρομαγνητικού πεδίου.»
Ερ: Γιατί κατά τη γνώμη σας, εάν όχι όλα αυτά, τουλάχιστον ένα μέρος, δεν διδάσκονται στα ελληνικά σχολεία; Έστω σαν γενικές γνώσεις;
Απ: Αυτό συμβαίνει, διότι τα τελευταία 30 έτη γίνεται πόλεμος εναντίον της Ελληνικής γλώσσης, καθώς και σε όσους τολμούν να ομιλήσουν περί της ορθής προφοράς της Ελληνικής γλώσσης. Δυστυχώς, αυτοί χαρακτηρίζονται γραφικοί, καθαρευουσιάνοι και σε ορισμένες περιπτώσεις, ακόμη και φασίστες. Επί 27 χρόνια μελετώ την δομήν της Ελληνικής γλώσσης και έχω καταλήξει σε δύο βασικά συμπεράσματα: ότι αυτή είναι μουσική και ότι έχει μαθηματική δομή. Όμως, όσοι την πολεμούν, θέλουν να σπείρουν το χάος και τον θόρυβον εις τον κόσμον. Τούτος είναι ένας από τους λόγους της ερμηνείας της ισοψηφίας: ΧΑΟΣ = ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΟΝ = 871.
Υπάρχουν κάποιοι ανθέλληνες που θέλουν να διαλύσουν την Ελλάδα, η οποία έδωσε το φως εις τον κόσμον και για όσα έτη ασχολούμαι με την θεωρία των λεξαρίθμων, έχω δεχθεί πόλεμον και χλευασμόν. Μόλις τώρα τελευταία κάποιοι οι οποίοι μου έκλεψαν ιδέες και κάνουν διαφημίσεις στην τηλεόραση, έχουν θίξει το θέμα και ο κόσμος αρχίζει να αφυπνίζεται όσον αφορά την γλώσσα μας και την έννοια της λεξαριθμικής ισοψηφίας.
Ερ: Έχετε ανακαλύψει τελευταία κάτι από τους λεξαρίθμους, που να σχετίζεται με το μέλλον της Ελλάδας σε συνάρτηση με τις τελευταίες πολιτικοοικονομικές εξελίξεις;
Απ: Έχω ανακαλύψει αρκετά πράγματα, τα οποία αναφέρω κυρίως εις το πέμπτον βιβλίον μου με τίτλον Η προβλεπτικότης της Ελληνικής Γλώσσης. Ενδεικτικά θα αναφέρω τις ισοψηφίες:
ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ = ΡΩΣΙΑ + ΤΟΥΡΚΙΑ = 2012
ΤΟ ΕΤΟΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ = 2013
ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ = 1453
ΟΛΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΞΑΦΝΙΚΑ = ΤΟ ΧΙΛΙΑΡΜΕΝΟΝ = Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ = ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ = 1336 => 1+3+3+6 = 13
Μήπως ορισμένα από τα πολύ σημαντικά γεγονότα που θα συμβούν τα έτη 2012 και 2013 θα έχουν σχέση με προφητείες του Κοσμά του Αιτωλού; Ίδωμεν...
Ερ: Ποιος ο ρόλος των πνευμάτων στην Ελληνική γλώσσα, ποια η θέση τους και ποια η χρησιμότητά τους;
Απ: Ο ρόλος των πνευμάτων και των τόνων στην Ελληνική γλώσσα είναι πολύ σημαντικός, διότι αυτός δεν είναι διακοσμητικός. Αυτός έχει σχέση με τις συχνότητες της εκπομπής των διαφόρων λέξεων και επομένως τις διαμορφώνει αναλόγως με το εάν επάνω από κάποια λέξη υπάρχει ψιλή, δασεία, οξεία ή περισπωμένη. Όμως, η ακριβής προφορά των λέξεων ήταν γνωστή μόνον εις τους μεμυημένους και τους μύστες. Επίσης, το σύμβολον που παράγεται από την ένωση αυτών των τεσσάρων συμβόλων, δημιουργεί το σύμβολον της περιβόητης ομάδος Έψιλον, όπως έχω δείξει και εις το τέταρτο βιβλίο μου Ο Κώδιξ των Πυθαγορείων, όπου έχω αποκωδικοποιήσει την Ελληνική σημαία.
Περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να λάβουν από τον διαδικτυακόν τόπον:
www.lexarithmos.com
Αυτή την περίοδο ο Ελευθέριος κάνει έρευνα στη θεωρία αριθμών (πρώτοι αριθμοί), στη γραμμική άλγεβρα, την Ευκλείδειο και την αναλυτική γεωμετρία. Επιπλέον διεξάγει εντατική έρευνα στη μαθηματική δομή της Ελληνικής γλώσσης έχοντας γράψει έξι σχετικά βιβλία. Στο πρώτο του βιβλίο Αποδείξεις για τη μαθηματική κατασκευή της Ελληνικής γλώσσας, ο Ελευθέριος παρουσιάζει την αντιστοιχία μεταξύ γραμμάτων και αριθμών του Ελληνικού αλφαβήτου. Συνεχίζει δείχνοντας τη λεξαριθμική επιβεβαίωση ορισμένων θεωρημάτων της φυσικής και των μαθηματικών διά των λεξαρίθμων της Ελληνικής γλώσσης. Επίσης, αποδεικνύει ότι η Ελληνική Γλώσσα γνωρίζει την διαδικασία της δημιουργίας και την γεωμετρία του ανθρωπίνου όντος διά των λεξαρίθμων. Ο Ελευθέριος παρουσιάζει για πρώτη φορά τις λεξαριθμικές εξαγωγές των μαθηματικών σταθερών π, φ και της βάσεως των φυσικών λογαρίθμων e. Το πρώτο του βιβλίο εξεδόθη για πρώτη φορά τον Οκτώβριο του 2000 και η τελευταία του έκδοση αποτελείται από 240 σελίδες.
alt
Στο δεύτερο βιβλίο του Η Μαθηματική Αποκωδικοποίησις της Ελληνικής Γλώσσης, ο Ελευθέριος παρουσιάζει τη λεξαριθμική εξαγωγή όλων των δυνάμεων των σταθερών π και φ με εκθέτη από το -1 έως και το 6. Επίσης, παραθέτει τη θεωρία του για την ανάληψη του Ιησού Χριστού, δηλαδή ότι το υλικό του σώμα μεταμορφώθηκε σε φωτόνια υψηλής ενεργείας (φωτόνια γάμμα). Στο πρώτο κεφάλαιο ο Ελευθέριος δίδει για πρώτη φορά τον ορισμό των λεξαριθμικών κανόνων για οποιαδήποτε ισοψηφία μεταξύ λέξεων, φράσεων και λογικών προτάσεων. Επιπλέον, παρουσιάζει μία λεξαριθμική επιβεβαίωση του γεγονότος ότι η Ελληνική γλώσσα γνωρίζει τους νόμους της πυρηνικής φυσικής και της κυματομηχανικής. Στο τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζει ορισμένα λεξαριθμικά παραδείγματα εξετάζοντας τη δυνατότητα της πιθανής προβλεπτικότητος της Ελληνικής Γλώσσης. Το βιβλίο αυτό αποτελείται από 314 σελίδες και εξεδόθη το Δεκέμβριο του 2001. Αυτά, που παρουσιάζονται στα εννέα κεφάλαια του τρίτου του βιβλίου Η σοφία των συναριθμών, είναι στην μεγάλη πλειοψηφία τους νέα στοιχεία λεξαριθμικών μελετών, που πραγματοποιήθηκαν κατά την χρονική περίοδο με αφετηρία τον Δεκέμβριο του 2001 έως το τέλος του Ιανουαρίου του 2004.
Στο βιβλίο αυτό, εκτός από τον φυσικό λεξάριθμο, που έχουμε γνωρίσει μέχρι τώρα, μελετάται εκτενώς και η έννοια του πυθμενικού λεξαρίθμου και σε αρκετές περιπτώσεις αναλύεται η φιλοσοφική της σημασία. Στην αρχή του βιβλίου, μελετάται η κοσμική δημιουργία και δίδεται η λεξαριθμική απόδειξη της συμφωνίας με την θεωρία της μεγάλης εκρήξεως (big bang). Εις το έκτον κεφάλαιον επιχειρείται μια λεξαριθμική διείσδυση στον μικρόκοσμο, παρουσιάζοντας νέα αποτελέσματα για τον κόσμο του στοιχείου, του πυρήνος της ύλης και του ατόμου. Επίσης, δίδεται για πρώτη φορά λεξαριθμική απόδειξις για την αιτία της βαρύτητος, η οποία είναι η μεταβολή του ηλεκτρομαγνητικού πεδίου.
Οι Πυθαγόρειοι και ο Πλάτων ήσαν πεπεισμένοι ότι ο κόσμος έχει κτισθεί από τα πέντε στοιχεία (πυρ, γαία, ύδωρ, αήρ και αιθήρ), δηλαδή τα κανονικά στερεά. Η αντιστοιχία εκάστου εξ’ αυτών, εξηγείται για πρώτη φορά στο τέταρτο βιβλίο του, με τίτλο Ο κώδιξ των Πυθαγορείων. Παρόλες τις αμφισβητήσεις και τις αντιδράσεις που είχαν εκφρασθεί, ο αναγνώστης του βιβλίου αυτού, θα καταλήξει εις το συμπέρασμα ότι η αποκωδικοποίησις της Ελληνικής γλώσσης είναι δυνατόν να οδηγήσει τον άνθρωπον
alt
εις την ατραπόν της αλήθειας. Στο πέμπτο του βιβλίο Η προβλεπτικότης της Ελληνικής γλώσσης, ο Ελευθέριος Αργυρόπουλος εξετάζει την δυνατότητα της προβλεπτικότητος της Ελληνικής Γλώσσης και την επιβεβαίωση ιστορικώνγεγονότων και φυσικών νόμων μέσω λεξαριθμικών ισοψηφιών. Όσον αφορά το έκτο του βιβλίο με τίτλο Η λεξαριθμική νοημοσύνη της Ελληνικής γλώσσης, ο Ελευθέριος αποδεικνύει ότι η Ελληνική γλώσσα έχει νοημοσύνη εξαιτίας των λεξαρίθμων και των λεξαριθμικών ισοψηφιών.
πηγή 

1 σχόλιο:

για να εξηγηθούμε και να μην "παρεξηγηθούμε"…


Αυτό το ιστολόγιο δεν είναι δημοσιογραφικό, καθόσον ενημερώνεται περιοδικώς δεν μπορεί να θεωρηθεί, από νομική άποψη, ως τέτοιο.Ο διαχειριστής του ιστολόγιου και οι συνεργάτες δεν ευθύνονται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνουν.
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε.