Για να μειώσει την κυκλοφορία στα Στενά.
Η Τουρκία προσανατολίζεται να αυξήσει τα τέλη για τα δεξαμενόπλοια που μεταφέρουν πετρέλαιο και άλλα βασικά προϊόντα, από τα στενά της
για τη...
μείωση της κυκλοφορίας στην πολυσύχναστη και περιβαλλοντικά ευαίσθητη περιοχή της , δήλωσε ο υπουργός Ενέργειας Τανέρ Γιλντίζ.
Η κυβέρνηση έχει δηλώσει ότι θέλει να μειώσει την ποσότητα των φορτίων που διέρχονται από τον Βοσπόρου και των Στενών των Δαρδανελλίων, τη μόνη διέξοδο για τους ωκεανούς του κόσμου για τις χώρες του Ευξείνου Πόντου, μέχρι το 2013 ή το 2014.
Περίπου 150 εκατομμύρια τόνοι αργού πετρελαίου και προϊόντων πετρελαίου διέρχονται από τα στενά κάθε χρόνο. Τα στενά του Βοσπόρου χωρίζουν την Κωνσταντινούπολη, μια πόλη των 13 εκατομμυρίων ανθρώπων και την Ευρωπαϊκή με την Ασιατική Τουρκία.
"Δεν μπορούμε να αφήσουμε να υπάρχει ρίσκο με τις μεταφορές πετρελαίου και μόνιμος κίνδυνος για την Κωνσταντινούπολη ", δήλωσε ο Γιλντίζ σε συνέντευξη Τύπου.." «Μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα υψηλό εμπόδιο για τη μεταφορά φορτίου. Η αύξηση των τελών για να διασχίσουν το Βόσπορο τα πετρελαιοφόρα θα διευκολύνει τα πράγματα για την Τουρκία και οικονομικά αλλα και οικολογικά, αλλά θα αυξήσει το κόστος για τις επιχειρήσεις."
http://www.7news.gr/
http://ksipnistere.blogspot.com
Η Τουρκία προσανατολίζεται να αυξήσει τα τέλη για τα δεξαμενόπλοια που μεταφέρουν πετρέλαιο και άλλα βασικά προϊόντα, από τα στενά της
για τη...
μείωση της κυκλοφορίας στην πολυσύχναστη και περιβαλλοντικά ευαίσθητη περιοχή της , δήλωσε ο υπουργός Ενέργειας Τανέρ Γιλντίζ.
Η κυβέρνηση έχει δηλώσει ότι θέλει να μειώσει την ποσότητα των φορτίων που διέρχονται από τον Βοσπόρου και των Στενών των Δαρδανελλίων, τη μόνη διέξοδο για τους ωκεανούς του κόσμου για τις χώρες του Ευξείνου Πόντου, μέχρι το 2013 ή το 2014.
Περίπου 150 εκατομμύρια τόνοι αργού πετρελαίου και προϊόντων πετρελαίου διέρχονται από τα στενά κάθε χρόνο. Τα στενά του Βοσπόρου χωρίζουν την Κωνσταντινούπολη, μια πόλη των 13 εκατομμυρίων ανθρώπων και την Ευρωπαϊκή με την Ασιατική Τουρκία.
"Δεν μπορούμε να αφήσουμε να υπάρχει ρίσκο με τις μεταφορές πετρελαίου και μόνιμος κίνδυνος για την Κωνσταντινούπολη ", δήλωσε ο Γιλντίζ σε συνέντευξη Τύπου.." «Μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα υψηλό εμπόδιο για τη μεταφορά φορτίου. Η αύξηση των τελών για να διασχίσουν το Βόσπορο τα πετρελαιοφόρα θα διευκολύνει τα πράγματα για την Τουρκία και οικονομικά αλλα και οικολογικά, αλλά θα αυξήσει το κόστος για τις επιχειρήσεις."
http://www.7news.gr/
http://ksipnistere.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου