Το Το σημείο ν + 6 , είναι αυτό της τιμωρίας των ΝΕΦΕΛΗΜ - ΄΄θεών΄΄... Ο αρχηγός των 201 ΠΑΡΑΒΑΤΩΝ της ΘΕΙΚΗΣ ΕΝΤΟΛΗΣ, EΛΟΧΙΜ Σεμιαζάς και οι 200 άγγελοί του εξαφανίζονται από προσώπου γης... Ενεκλείονται από Αρχαγγέλους στα ΤΑΡΤΑΡΑ , στο εσωτερικό της γης. Ο τελευταίος χρησμός του μαντείου των Δελφών είναι σαφής... Ενας νέος ΘΕΟΣ έρχεται...
Ο ΥΠΟ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΕΧΡΕΙΣΜΕΝΟΣ, ή ΧΡΙΣΤΟΣ απλούστερα. Ο Απόλλων, η Αθηνά και άλλοι 5 εκ των θεών του Ολύμπου, αποχωρούν από τον πλανήτη αυτόν για άλλα αστρικά συστήματα, όπως είχε εντολή ο πατήρ τους ΔΙΑΣ από τον ΕΛΟΧΙΜ που του έδωσε το χρίσμα όπως γίνει άρχων των νεφελήμ του σύμπαντος, εξαφανίσει τους γίγαντες και ταις τερατογενέσεις και απαγορεύσει τη βρώση ανθρώπων από τους νεφελήμ και οιοδήποτε πλάσμα στο σύμπαν. Και μετά 1000 έτη να παραδώσει την εξουσία στους ανθρώπους και να αποχωρίσει. Πράγμα που δεν έκανε , ΔΙΑ τούτο ενεκλείσθη και αυτός με άλλους 4 ( δεν γνωρίζω, αλλά πιθανολογώ ότι θα είναι τα 2 αδέλφια του, ο Αρης και ίσως ο Ηφαιστος ... ) σε κάποιο μεγάλο ορεινό όγκο, στα Ιμαλάια.
Ο άρχων του κόσμου τούτου, ο ΄΄συνέταιρος΄΄ του ΝΕΦΕΛΗΜ ΔΙΑ, διάβολος, είναι ο απόλυτος άρχων του παιχνιδιού πλέον...
Ο διάβολος έχει πάρει τη θέση του Δία και μαζί με τους δαίμονες παρουσιάζονται ως άγγελοι φωτός στους ανθρώπους.
Το σημείο ν + 7 , Το έτος 1 μχ. Η γένεση του θεανθρώπου , Ιησού Χριστού που έρχεται για να δώσει αλήθειες ... Και να ελευθερώσει τις ψυχές των ανθρώπων από τα δεσμά του προμηθέα και των δαιμόνων.... Αγγελοι αναλαμβάνουν πλέον το έργο της ψυχοπομπής. Η διεκδίκηση των ψυχών όμως από τους δαίμονες υφίσταται. Η κλίμαξ ...
Δεν ξέρω ακριβώς για την τιμή του ΄΄ν΄΄ . Μπορεί να είναι 4 ή 11... Οπότε τα σημεία θεωρώ ότι είναι 11 ή 18... Επίσης δεν γνωρίζω γιατί δεν ασχολείται κανείς σοβαρά με τους Πελασγούς, την εποχή των οποίων έγινε ο τελευταίος κατακλυσμός του Δευκαλίωνα (ή Νώε αν προτιμάτε). Οι πελασγοί ονομάζοντο ΠΡΟΣΕΛΗΝΙΟΙ , διότι στην εποχή τους δεν υπήρχε η σελήνη ... Η σελήνη ήρθε κατόπιν. Αυτά είναι βέβαια καταγεγραμμένα. Η ελληνική μυθολογία, δεν αναφέρει πουθενά ότι οι γίγαντες, οι κύκλωπες και όλα τα παράξενα αυτά όντα ήρθαν από την Ασία. Γνωρίζουμε σήμερα ότι έγινε τρομερή γιγαντομαχία στον Ελλαδικό χώρο , μεταξύ Ολυμπίων και γιγάντων. Τα Λιλάντια πεδία ΒΑ της Χαλκίδος , έχουν σημάδια αυτής της μάχης. Οποιος μπορεί ας τα δεί. Εμείς θα τα δημοσιεύσουμε. Τα υψίπεδα της ΔΙΡΦΥΣ ( ΔΥΟ + ΡΕΙΣ = 2 ενεργειακές ΡΟΕΣ που σχηματίζουν ΄΄Φ΄΄) και των ορέων πέριξ της Κύμης (ΚΕΙ + ΜΗ = εκεί μη πας, είναι επικίνδυνο) που περικλείουν την ευρεία περιοχή των Λιλαντίων πεδίων , έχουν γίνει συχνά αιτία να χαθούν πολλά αεροσκάφη. Εκεί πίσω ακριβώς, παρά τα Κοίλα (νησίδα) χάθηκε μυστηριωδώς ένας στόλος 1000 και πλέον περσικών πλοίων... Ολος ο στόλος τους εξαφανίσθηκε. Ας μας πουν γιατί δεν ερεύνησε ποτέ κανείς το τεράστιο ναυάγιο.. όπως και το αντίστοιχο ναυάγιο ανάλογου αριθμού πλοίων στη ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ. Ο Αθως, ήταν γίγας. Η μορφή του δεσπόζει ακόμη πάνω στο ομώνυμο όρος. Και εκεί σήμερα υπάρχει το Αγιότερο μέρος στον πλανήτη, μετά την Ιερουσαλήμ. Οποιος τολμάει ας πάει να κάνει έρευνα...
Η ευρεία περιοχή από την παραθαλάσσια ΓΛΥΦΑ , στη Φθία , μέχρι και το Αχίλλειο , είναι γεμάτη Μηκυναικούς τάφους και άλλα μεγαλιθικά κτίσματα και όχι μόνο. Κάθε φορά που περνάω για να επισκεφθώ φίλους στη Μακεδονία αναρωτιέμαι γιατί όλα αυτά δεν ανασκάπτονται ;
Εκτός από την ιερή γεωμετρία , που κατά καιρούς έχει εκτεθεί από σοβαρούς μελετητές , εμείς θα προβάλουμε από αυτές εδώ τις σελίδες και την ΄΄ιαρή ΄΄ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ του Ελλαδικού χώρου, που για την περιοχή του Μαλιακού κόλπου , Εύβοιας και Μαγνησίας δείχνει απλησίαστα για τον ανθρώπινο νου, ΄΄ευρήματα΄΄.
Λένε ότι οι Έλληνες δεν κατέγραψαν με σαφήνεια την ιστορία και προέλευση της αρχαίας Ελλάδας. Κάνουν λάθος. Τα δύο πιστά αντίγραφα της βιβλιοθήκης της Αλεξανδρείας υπάρχουν. Αλλα δεν είναι , ούτε θα γίνουν προσβάσιμα στους βαρβάρους. Αυτοί που θέλουν πρόσβαση χάνονται... Είτε κάτω από τη γέφυρα, είτε στις πλαγιές τις τιτανίδας κόρης. Το αναγνωστήριο λειτουργεί σε παράλληλο ...
Αυτοί που ψάχνουν το κλειδί της γνώσης στους Πουράνας, τη Μαχαμπχαράτα και τις γενεαλογίες του Ρατζπούτ , αλλά και σε άλλα αρχαία Ινδικά κείμενα δε θα πάρουν απαντήσεις. Οι Ινδικοί θρύλοι, δεν είναι η κλεις. ΙΝ ΔΙΑ = ην (του) Δία. Και ο Δίας , ως άγγελος - έστω και παραβάτης - φρόντιζε να κρύβεται καλά από τους ανθρώπους. Μόνο η Θεική Βούληση τον έκανε φανερό και απλό ικέτη στο πρόσωπο του Ενώχ. Το όνομα του απλού ανθρώπου - προφήτη , θα φανερώνει πάντα την ΕΝΟΧΗ του παραβάτη της Θεικής Εντολής , αγγέλου (ΕΛΟΧΗΜ ? ΕΓΡΗΓΟΡΟΥ ? ) Σεμιαζά και των 20 δεκαρχών του.
Ας έχουν κατά ΝΟΥ, οι ΄΄ιστορικοί μελετητές΄΄ ότι οι αρχαίοι Μύθοι ( = Μη θ(ει)οι , δηλαδή αυτοί που δεν έχουν να κάνουν με το Θεό, δεν εκφράζουν το Θείο, δεν είναι εκ Θεού, αλλά εκπορεύονται από κάποια άλλα πνευματικά όντα, που ξέπεσαν στη γη και έκαναν το δικό τους θέλημα.. ) έχουν τη βάση τους στην ΄΄αλήθεια΄΄ του παραβάτη αγγέλου Σεμιαζά ή Δία , όπως αρέσκετο να τον αποκαλούν οι θνητοί. Ο αρχηγός των 200 αγγέλων που ο Θεός όρισε να φυλούν τα χωροχρονικά ασυνεχή (ή περάσματα , εξ ου το ιδεόγραμμα ΄΄Π΄΄ σημαίνει το πέρασμα από τον πνευματικό κόσμο -ΟΥ ΡΑ ΝΟΣ - στον υλικό ΓΑΙΑ. Όλες οι φυλές έχουν αυτό το σύμβολο σαν βασικό θεικό σύμβολο. Οι Πύλες ή πορτάρες στην Αρχαία Ελλάδα, βασικό σύμβολο των ιαπώνων , των Ταοιστών, Σιντοιστών κλπ ).
Επομένως οι μύθοι δεν είναι αλήθεια ... Περιέχουν όμως αξιόλογα στοιχεία, που ο ερευνητής θα πρέπει να τα αξιολογήσει με βάση τον παραπάνω ΄΄εγωκεντρικό΄΄ κανόνα ενός παραβάτη αγγέλου , που προκάλεσε τόσα κακά στον πλανήτη , εξέθεσε την αγγελική τάξη , και κακοποίησε βάναυσα τον άνθρωπο. Αυτή είναι η απλή αλήθεια, και αφήστε άλλους να ψάχνουν για το πως χάθηκαν οι δεινές (= κακές) σαύρες ..
Αυτός είναι ο πρώτος κανόνας !!
Ο παραβάτης άγγελος Σεμιαζάς , αφού τεκνοποίησε (Π. Διαθήκη, βιβλίο του Ενώχ) με όσες θνητές (΄΄Μυθολογία΄΄) του άρεσαν - το ίδιο έκαναν και οι 20 λοιποί δεκάρχες του - και γεννήθηκαν τέρατα (γίγαντες , κένταυροι κλπ) στη γη, αρχίζει να τα ΄καθαρίζει΄... ΑΚΟΛΟΥΘΕΊ Η ΓΙΓΑΝΤΟΜΑΧΊΑ. Είναι πραγματικό γεγονός ; Κανείς δεν ξέρει. Τους τελευταίους γίγαντες εξολόθρευσε μάλλον ο Μέγας Αλέξανδρος. Η Τύρος και η Σιδώνα, ήταν πόλεις γιγάντων. H Θήβα και η Περσέπολις, πόλεις δαιμονοποιημένων ανθρώπων. Και τις 4 πόλεις τις εξαφάνισε από το χάρτη. Οχι τυχαία. Με εντολή, βοήθεια και κατευθύνσεις από Σεμιαζά . Οταν τελικά , μετά τη μάχη παρά την Αορνο Πέτρα, παρά τον Ινδό ποταμό, θυσιάζοντας το λόχο των βασιλικών παίδων, εγκλείει στον τάφο του Ινδού τα 72 μιαρά βασίλεια (κάθε μορφής τέρας που είχαν παράγει ο Σεμιαζάς και οι συν αυτώ 200 παραβάτες άγγελοι, σχετικές πληροφορίες δίδονται εις το βιβλίο του Οσίου Ανδρέα, κατά Θεόν Σαλού) , σταματά την εκστρατεία στην Ασία, διατάζει τον Νέαρχο να γυρίσει πίσω το στόλο - ήταν στον Ινδό ποταμό - και να βυθίσει , σχεδόν τα μισά πλοία κάπου στο Αιγαίο, για να μη βρεθούν τα ΄΄όπλα΄΄ του και ταξιδεύει κατάκοπος με μικρή συνοδεία στη ΣΙΒΑ της Αιγύπτου , για να αναφέρει την εκτέλεση της αποστολής που ο ΔΙΑΣ του είχε αναθέσει. Φυσικά φρόντισε να σημάνει τον ΤΑΦΟ. Και φυσικά τον ανακάλυψα... Ο μηχανισμός είναι απλός. Για όσους σκέπτονται νοητικά ελληνικά. Το κλειδί είναι θαμμένο καλά...
Ακολουθεί μετά η Τιτανομαχία... ΤΙ ΗΤΑΝ = ΤΙΤΑΝ. Ο παραβάτης άγγελος πως να πει στους θνητούς ΄΄υπηκόους ΄΄ του, ότι τα έκανε κατά το κοινώς μούσκεμα ; Πως να πει ότι ο Θεός του εμπιστεύθηκε να φυλάει τα περάσματα και εκείνος παρήκουσε και από τα περάσματα πέρασε ο Εωσφόρος ή σατανάς ή διάβολος; Αυτός που λυμαίνετο τους ανθρώπους, στη συνέχεια, στην αναπόφευκτη σύγκρουση με τον ΝΕΦΕΛΗΜ Δία , ΤΗΝ ΄΄ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΑ΄΄ ΕΒΑΛΕ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΑ = δια + βάλω =διαβάλω = διάβολος. Ο Κρόνος και οι Τιτάνες μάχονται κατά των Ολυμπίων .. Αλλά δεν μπορεί κανείς τους να νικήσει. Τα περί νίκης του Δία είναι ψεύτικα. Το αποτέλεσμα δεν είναι αυτό που φανερώνεται στους ανθρώπους.. Στην ουσία ο Δίας, συμμαχεί με τον ξεπεσμένο αρχάγγελο Εωσφόρο -διάβολο. Αλλά στους θνητούς άλλα ΄΄φανερώνουν΄΄ οι ψευτοθεοί. Η συμμαχία με το διάβολο κωδικοποιείται καλά και φαίνεται σε διάφορα γεγονότα. Ο τιτάνας (δαίμονας) προμηθέας (ΠΡΟ ΤΟΥ ΜΥΘΟΥ, αυτός που υπήρχε -σαν άγγελος - πριν από το μύθο) βοηθά το Δία κατά του Κρόνου, αλλά τιμωρείται μετά γιατί έφερε το φως - του διαβόλου το φως βέβαια - στους ανθρώπους. Τι έκανε ο δαίμονας Προμηθέας ; Αρχισε να δαιμονοποιεί ανθρώπους... Που φαίνεται αυτό ; Στην Π.Διαθήκη μαθαίνουμε ότι οι πρώτοι άνθρωποι ζούσαν περί τα 1000 χρόνια. Ενεκα όμως του ότι το ΚΑΚΟ ΕΙΣΗΛΘΕ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ (κοινώς οι δαίμονες άρχισαν να μπαίνουν στο βιολογικό σώμα τους και να ελέγχουν ψυχή και νου) η βιολογική ζωή τους μίκρυνε κατά πολύ, διαδοχικά, για να φθάσει το 60 - 90 περίπου γήινα χρόνια. Πάντως το δαιμονοποιημένο γένος ανθρώπων έπρεπε να καταστραφεί και ως εκ τούτου ο κατακλυσμός ήταν προ των πυλών.. Το αν έγιναν 4 ή 11 κατακλυσμοί , κανείς δε γνωρίζει. Ο Πλάτων πάντως μιλά για 7 γένη ανθρώπων , αρχίζοντας από τους Μάκαρες (αγνοί , χωρίς δαίμονες, πριν τον Προμηθέα) και φθάνοντας μέχρι εμάς , τους Βρωτούς. Βρώση = τρώω, βρώμα = τροφή. Βρωτοί , είναι αυτοί που οι δαίμονες θα φάνε, θα μπουν στα σώματά τους εν καιρώ. Η γέννεα του πυρός κατά τον Ιησού Χριστό. Η αποκάλυψη του Ιωάννου συμφωνεί με αυτή τη λογική. Στα έσχατα χρόνια θα δαιμονοποιηθούν οι άνθρωποι και το γένος μας θα καταστραφεί. Τα 72 μιαρά έθνη θα βγούν από εκεί που τα έκλεισε ο Μέγας Μακεδών και θα τρώνε ανθρώπους.. Για πολλούς μήνες.. Θα σωθούν μόνο όσοι καταφύγουν στις Κυκλάδες (απο τις διδαχές του Οσίου Ανδρέα, κατά Θεόν Σαλού). Αυτές που κάνοντας κύκλο , άδουν... Η άλλη απόδειξη είναι το μαντείο των Δελφών. Δ + ΕΛ + ΦΩΣ . Σημαίνει : ΄΄Δ΄΄ είναι το σύμβολο του Θεού αλλά και του κατ΄ εικόνα ποιηθέντος ανθρώπου. ΄΄ΕΛ΄΄ είναι οι άγγελοι . Σημαίνει ότι οι άγγελοι αυτοί - 201 του Σεμιαζά- ζούσαν με το Θεό στο ΦΩΣ. Προσέξτε τη γραφή του φωτός. Εκαναν το ΦΩΣ , ΦΟΣ.. Το ΟΜΙΚΡΟΝ, σημαίνει Ον ΜΗ ΚΡΟΝιο.. Δηλαδή αυτοί δεν είναι δαίμονες. Το μαντείο των Δελφών ελέγχεται από τον Απόλλωνα. Το όνομάτου σημαίνει ΄΄ΑΠΟ ΤΟ ΟΛΟΝ΄΄. Σε κάποια ανύποπτη στιγμή - μετά τη συνθήκη ειρήνης με τους δαίμονες, τη λήξη της Τιτανομαχίας δηλαδή - το μαντείο των Δελφών αποκτά και άλλο ΄΄ελεγκτή΄΄. Τον διάβολο... Έξι μήνες το χρόνο οι παραβάτες άγγελοι και 6 μήνες οι δαίμονες κυβερνούν το μαντείο πλέον...
Τι υποκρύπτει όμως το όνομα ΟΛΥΜΠΙΟΣ ; ΟΛΟΙ + ΕΜΒΑΙΝΩ + ΟΣ Είναι όλοι αυτοί που μπαίνουν... Που μπαίνουν ; Στο βιβλίο του Ενώχ γίνεται σαφές. Οι 20 δεκάρχες και ο Σεμιαζάς ορκίζονται να παραβούν την εντολή του Θεού και να μπαίνουν ...στις θνητές , να συν-ευρίσκονται δηλαδή με θνητές . Στην ΄΄γλώσσα΄΄ που μας μαθαίνουν - μεταξύ των άλλων - μας δίνουν δύο ΄΄Ο΄΄ . Το Ομικρον , στο οποίο δηλούν ποιοί είναι και το ΄΄ομέγα΄΄. ΩΜΕΓΑ.. Αναγραμματισμός του Ε+ΓΑΜΩ . Το ΄΄Ε΄΄ σημαίνει την εκδήλωση... Την πράξη. Το άλλο , το ρήμα, δε νομίζω ότι θέλει παραπέρα ανάλυση... Εκδηλώθηκαν για να συνευρεθούν με θνητές. Διατί να το κρύψωμεν άλλωστε ; Αυτά είναι τα είδωλα... ΕΙ + ΔΟΛΟ... Είναι δόλος , δηλαδή από μόνη της η παρουσία τους.
Για να συνοψίσουμε. Οι 201 Παραβάτες Αγγελοι και ο αρχηγός τους Σεμιαζάς, που υποτίθεται ότι φύλαγαν τα χωροχρονικά περάσματα της γής , συμμαχούν - αφού δε μπορούν να νικήσουν - με τους νεφελήμ (Τιτάνες) και τον αρχηγό τους (Κρόνο), που μετονομάζεται σε υιό του Διός ή για τους κοινούς θνητούς Διόνυσο. Το θεό της ηδονής και των σαρκικών απολαύσεων... Τον δαίμονα της πορνείας , κατά τον Αγιο Ιωάννη της Κλίμακας. Δεν επιλέγει τυχαία μορφή ο σατανάς... Φαλοκράτης. Ηθελε και αυτός ΄΄μερίδιο΄΄ από τις θνητές.
Οι παραβάτες ποτέ δεν θέλησαν να φανούν σκοτεινά όντα. Φόνευσαν πολλές φορές ανθρώπους, πείραξαν τη φύση τους, αλλά ήταν πάντα λευκόχρωμα είδωλα... ήθελαν να λατρεύονται σε λευκούς επιχθόνιους ναούς. Προτιμούσαν το λευκό μάρμαρο... Επέβαλαν το λευκό χιτώνα και ενίοτε επιβράβευαν τους ανθρώπους. Οι δαίμονες πάντα σκοτεινοί και τερατόμορφοι ήσαν. Ο Διόνυσος είχε κέρατα , υπέρμετρο φαλό , εξογκωμένα μάτια, κατσικοπόδαρος με οπλές... Προτιμούσαν τους ΥΠΟ-ΧΘΟΝΙΟΥΣ τόπους λατρείας... Σε σκοτεινά σπήλαια και υπόγειους χώρους. Καθόλου φως.
Πριν από 11 περίπου χρόνια, έχοντας εντοπίσει πολλές αρχαίες βραχομορφές, άρχισα να ερευνώ το λόγο της ύπαρξής τους. Είναι δύσκολο να οριοθετήσει κανείς ποιές από αυτές είναι τεχνητές (και δεν αναφέρομαι σε κατασκευή από ανθρώπους , μόνο, ούτε φυσικά με τεχνολογίες που είναι γνωστές σήμερα) και ποιές αποτελούν απλά παιχνίδια της φύσης, ή μάλλον των ατελέστατων 'φυσικών, οργάνων μας, των οφθαλμών μας... Εδώ ίσως να παίζει ρόλο και το νεοεμφανισθέν φαινόμενο της 'παρειδωλείασης' , που με τόσο σθένος προσπάθησε να υποστηρίξειγνωστός δημοσιογράφος που άρχισε την καριέρα του στα 'Ισραηλιτικά Χρονικά' και σήμερα 'απαστράπτει' στην Ελληνική τηλεόραση.
Επειδή λοιπόν όλοι οι ΕΛΛΗΝΟΓΕΝΕΙΣ είμαστε στραβοί και πάσχουμε από παρειδωλείαση, του αφιερώνω αυτή την έρευνα. Η μάλλον τους αφιερώνω αυτή την έρευνα. Για την ιστορία μόνο θα αναφέρω ότι ο όρος ΠΑΡΕΙΔΩΛΕΊΑΣΗ (ΠΑΡΑ + ΕΙΔΩΛΟ) σημαίνει σε πρώτο (κραδασμικό ) επίπεδο , αυτόν που ευρίσκεται παρά το ΕΙΔΩΛΟΝ. Και βέβαια είδωλον δεν είναι το οπτικόν είδωλον, αλλά όπως το σημαίνων όνομά του κατά δεικνύει (χριστιανική ορολογία γνωστή τοις πάσι) τα όντα εκείνα που γεννήθηκαν από τη συνουσία θνητών γυναικών με αγγέλους ή Ελοχήμ κατ' άλλους.
Τους ΕΓΡΗΓΟΡΟΥΣ , όπως αναφέρονται στο βιβλίο του προφήτη ΕΝΩΧ της Π. Διαθήκης ή ΕΛΟΧΗΜ όπως αναφέρονται
στην Π.Διαθήκη ή ΓΟΡΓΟΝΕΙΑ όπως τα γνώριζαν στην αρχαία Ελλάδα. Τα πλάσματα αυτά είναι οι θεοί του Ολύμπου, και πλείστα όσα ανφέρονται στην Ελληνική μυθολογία, έχοντας και πνευματική και υλική υφή ταυτόχρονα. Είναι μεταξύ άλλων οι ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ, οι ΣΦΙΓΓΕΣ, οι ΣΕΛΗΝΟΙ, οι ΤΡΑΓΟΜΟΡΦΟΙ, οι έχοντες κεφαλές Ταύρου (ΜΙΝΟΤΑΥΡΟΣ) , λέοντα (ΛΟΝΤΣΒΕΧ) , πτηνού (ΑΙΓΥΠΤΟΣ) , κύνα (ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ ή ΛΥΚΑΝΘΡΩΠΟΙ, εκ του γένους των οποίων κατήγετο ο προστάτης των οδηγών και οδοιπόρων, ΑΓΙΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ,γεγονός πολύ σημαντικό που μας δείχνει την άπειρη αγάπη Του ΘΕΟΥ για όλα τα δημιουργήματα, έστω και αν δεν έγιναν από Δική Του επιταγή..), τερατόμορφου ΒΡΥΛ (ΒΡΥΛ + κόλαξ είναι ο άνθρωπος δούλος τους ..αυτός που τους κολακεύει δηλαδή) και πολλές άλλες μορφές.
Αριστερά . Ένα τεράστιο γοργόνιο ή νεφελήμ, λεοντόμορφο , σαν και αυτό που είχε αποκεφαλίσει και έφερε στην κεφαλή του
ο Ηρακλής. Φέρει φτερά ως έχων την ιδιότητα να υλοποιείται και να απυλοποιείται. Πιό πάνω ένας ΕΛ ΛΗΝ έχει αιχμαλωτήσει νεφελήμ Κένταυρο με ένα όπλο που φέρει το σχήμα του ΣΤΑΥΡΟΥ. Πιθανοί σχηματισμοί φωτονίων αντιφωτονίων παρουσιάζονται στην παράσταση , καθώς και ενεργειακοί μαίανδροι. Από τα ελάχιστα αγγεία που δεν φιλοξενούνται κάπου 8 χλμ κάτω από τη γη, στο κρυφό μουσείο του Βατικανού. Δεξιά. Κάπου στην κεντρική Β.Αμερική. Τεράστια μορφή νεφελήμ σκαλισμένη σε κάποιο λόφο. Ακριβής μορφή με χαρακτηριστικά που έφεραν οι αιμοδιψείς, ανθρωποκτόνοι, Ίνκας.
επτομέρειες υπάρχουν πολλές στο έργο του Δ.Λιακόπουλου 'Ζούν ανάμεσά μας'.
Τα πλάσματα αυτά εκμεταλλεύονταν τον άνθρωπο για πολλές χιλιάδες χρόνια κι κάποια στιγμή άρχισαν να τρέφονται με ανθρώπους. Το 7ο γένος ανθρώπων κατά Πλάτωνα είμαστε εμείς οι ΒΡΩΤΟΙ... ΒΡΩΤΟΣ σημαίνει αυτός που τρώγεται. Και αν νομίζετε ότι αυτά είναι παραμύθια, ας διαβάσετε την επιγραφή που φέρει στο χέρι του ο αρχάγγελος ΜΙχαήλ στο γνωστό ξωκλήσι του Προφήτη Ηλεία , πάνω από το Λιτόχωρο.
Ο ΠΑΝΑΓΑΘΟΣ ΘΕΟΣ ακροάσθηκε τη φωνή των θνητών και των αγγέλων και καταράσθηκε τους νεφελήμ. Η εντολή του ήταν να αλληλοσκοτωθούν. Αυτός που χωρίς να ξέρει την υλοποίησε ήταν ο γνωστός μας ΔΙΑΣ ή ΖΕΥΣ , που επαναστάτησε ( οι νεφελήμ τον ονομάζουν ΑΠΟΣΤΑΤΗ) κατά του πατρός του νεφελήμ ΚΡΟΝΟΥ και ενέκλεισε στα ΤΑΡΤΑΡΑ (στο κέντρο της γης, ή ΦΡΕΑΡ ΤΗΣ ΑΒΥΣΣΟΥ κατά την ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΝ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ) όσους δεν υπάκουσαν σε αυτόν και την εντολή όπως πλέον μη τρώνε τους ανθρώπους. Δια το τελευταίο , ο ΔΙΑΣ ονομάσθηκε 'ΔΙΚΑΙΟΣ' . Επίσης ενέκλεισε (εγκλεισμένος - > ΛΑΤΙΝΙΣΤΙ 'EGLISMEN' , το 'ος' είναι Ελληνική 'κατά- ληξη' ... Και όποιος καταλάβει, κατάλαβε...
Παρεπιτόντως το 'κατά' έχει να κάνει με τον υλικό κόσμο και το 'αντι' με τον πνευματικό κόσμο. ΑΝΤΙ - ΛΑΒΟΥ (πάρε αντί) ΣΩΣΟΝ ΚΑΙ ΕΛΕΗΣΟΝ ΗΜΑΣ...
Λεπτομέρειες υπάρχουν στο ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΕΝΩΧ και την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ. Οι λεγόμενοι 'αγγελοι της ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ' , είναι οι 201
ΕΛΟΧΗΜ που συνουσιάσθηκαν με τις θνητές και γέννησαν τους νεφελήμ.
Οι Ολύμπιοι ή Ε ή ΕΛ για κάποιους, ανεξάρτητα με τη μορφή που υπήρξαν (άνθρωποι που έφθασαν σε πολύ προηγμένο πολιτισμό, αποσχησθέντες Νεφελήμ , Εγρήγοροι (;) Αγγελοι, Ελοχήμ, γοργόνια, τιτάνες ή κάτι διαφορετικό) , φαίνεται ότι γνώριζαν πολύ περισσότερα από ότι εμείς σήμερα. Ο μύθος του τιτάνα Προμηθέα που αν και βοήθησε το Δία στην τιτανομαχία τιμωρήθηκε αυστηρά, γιατί έδωσε το φως στους ανθρώπους. Το φως αντιπροσώπευε κάποια μορφή γνώσης. Αλλά και κάποια μορφή δωρεάν ενέργειας. Όπως και σήμερα έτσι και τότε, δεν ήθελαν οι προστάτες μας, Ολύμπιοι θεοί ,
οι άνθρωποι να είναι γνώστες του υπερβατικού κόσμου και του τρόπου άντλησης της ενέργειας που είναι άφθονη και μας περιβάλει. Αντίθετα μάλιστα.
Έπρεπε να υποτάσσονται στη δύναμη των εκάστοτε θεών. Έτσι δημιούργησαν τον όρο ΤΡΑΓΩΔΙΑ (η τύπου Τ Ροή άγει στο Δία
η ροή του ακέφαλου σταυρού ή του νεκρωμένου , ακέφαλου πνευματικά , ανθρώπου της ύλης). Μάζευαν κάθε τόσο το λαό στα θέατρα και εκεί όλοι έβλεπαν ένα έργο το τέλος του οποίου ήταν πάντα το ίδιο.. Η τιμωρία του θνητού που παρενέβη το νόμο του Δία. Η τρομοκρατία σε μορφή
τέχνης. Το βελούδινο σφάξιμο του ανθρώπου. Και αν δεν υπήκουε κάποιος έπεφτε και κανένας κεραυνός και τον έκαιγε
Η τέλεια ΝΕΑ ΤΑΞΗ είχε εφαρμοσθεί για τον άμοιρο άνθρωπο
Έτσι λοιπόν, οι γνώσεις κρύφτηκαν μέσα σε λέξεις. Δεν έχουμε παρά να τις από-μυθοποιήσουμε.
Και αυτό κάναμε από τότε που αυτή η συνειδητότητα μπήκε βαθιά μέσα μας.
Σήμερα βέβαια κάποια από αυτά τα μυστικά έρχονται σιγά σιγά στο φως. Στο άρθρο μου 'Η ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΠΕΜΠΤΟΥΣΙΑΣ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ' , προσπαθώ να δώσω κάποια στοιχεία σχετικά με τα παραπάνω.
Αλλωστε οι γνώσεις μας πάνω σε πολλά πράγματα έχουν βελτιωθεί και το κουτόχορτο των Μέσων Μαζική Αποβλάκωσης πλέον δεν ανθεί εύκολα.
Αναφορές μου όπως οι Μηχανισμοί πρόκλησης κατακλυσμών, η Αποκρυπτογράφηση της Ελληνικής μυθολογίας(ο Μαίανδρος ήταν οπλικό σύστημα;) και O τάφος του Μ. Αλεξάνδρου, έχουν κλονίσει σοβαρά τον σύγχρονο πνευματικό μύθο του σπηλαίου ....
Αυτός είναι ο δεύτερος κανόνας. Βρες ποιός είναι ποιός. Ποιός είναι παραβάτης άγγελος και ποιός δαίμονας... Ο δόλος και το ψέμα ενυπάρχει και στους δύο ..
Π + ΥΛΗ = το πέρασμα ενός πνευματικού όντος στην ύλη. Η υλοποίηση ενός πνευματικού όντος
Επί παραδείγματι ο Οδυσσέας συμβολίζει τον NOY (Αδάμ, λογική, συνείδηση, Λόγος) του ανθρώπου που αναζητεί με κόπο και πόνο μέσα από την εγκοσμιότητα και καθημερινότητα που αντιπροσωπεύουν οι Τρώες (Τ + ροές = η ροή της ψυχής στο Τ που είναι ο ακέφαλος σταυρός. Δηλαδή εκεί που έχει γυρισμό στον ουρανό. Οι άνθρωποι που ποτέ δε θα επιστρέψουν. Οι πνευματικά καταδικασμένοι ) - να ξανακερδίσει την πνευματική του απελευθέρωση από τους παραβάτες αγγέλους. Η πιστή σύντροφός του Πηνελόπη ( ΨΥΧΗ ή ΕΥΑ ή υποσυνείδητο) παραμένει στο παρασκήνιο όλου του έπους, και περιμένει διακαώς να τον ξαναδεί , να ενωθεί μαζί του. Ο Οδυσσέας - ΝΟΥΣ έχει αποχωριστεί τη σύζυγό (συν + ζυγος , ο νούς και η ψυχή είναι ο ζυγός και μαζί σχηματίζουν το σημείο του ΣΤΑΥΡΟΥ, που είναι το σύμβολο του ΣΥΝ, αυτού που φέρνει μαζί δύο πράγματα, στα μαθηματικά.) του αλλά με αδιάκοπο αγώνα βρίσκει το δρόμο και επανενώνεται με την ψυχή... Αυτές οι γνώσεις ήταν κοινές κάποτε.
Αριστερά. Ελληνικό ειδώλιο του 3000 πχ. Παριστά όρθιο άνδρα (ΑΔΑΜ ή ΝΟΥΣ) και κάθετα στη μέση του κρατά με τα χέρια του τη γυναίκα (ΕΥΑ ή ΘΗΛΥ). Ενας Ελληνικός Σταυρός 3000 χρόνια πρό Χριστού ... Το ότι η κεφαλή του ΑΝΔΡΑ ή ΝΟΑ ή ΑΔΑΜ ή ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ έχει το σχήμα καρδίας είναι μάλλον τυχαίο.. Ή μήπως όχι ; Ο νούς και η ψυχή , τα συστατικά του πνευματικού ανθρώπου γνωστά και τέλεια αναπαριστώμενα 3.000 χρόνια πχ.
Μέσον. Η φωτογραφία έχει ληφθεί στο Αγιο Όρος από μία παρέα προσκυνητών. Είναι αυθεντική και έχει δημοσιευθεί στο περιοδικό STRANGE αρχικά και την εφημερίδα Α1 αργότερα. Οι πατέρες όταν την είδαν αναγνώρισαν τις λευκές οντότητες ως ψυχές των πατέρων που έζησαν κάποτε στο όρος, δηλαδή ΕΠΑΝΑΘΕΩΜΕΝΟΥΣ ανθρώπους.
Δεξιά. Η εικόνα είναι μεγέθυνση τμήματος της μεσαίας εικόνας και μας θυμίζει γιατί φοράμε το σταυρό στο στήθος μας, σαν ενθύμηση της θυσίας του θεανθρώπου και σαν επιθυμία μας να επανέλθουμε στο φυσικό μας σχήμα και κατάσταση, σύμβολο που είναι γνωστό από την Αρχαία Ελλάδα. Επίσης εξηγεί γιατί το Αγιο Πνεύμα που είναι το τρίτο συστατικό του Θεού και του κατ εικόνα ανθρώπου έχει σχήμα λευκού περιστεριού.. Η συνταρακτική εικόνα μιλά από μόνη της ..
Τι υποκρύπτει όμως το όνομα ΟΔΥΣΣΕΥΣ ; Ο ΔΙΣ ΕΥ Σ = αυτός που δυο φορές εκδήλωσε Υ και S .. ο άνθρωπος που εξέπεσε 2 φορές από τον ουρανό... Μία από τον ουρανό στην ύλη και μία όταν έφαγε από το δένδρο της σοφίας...
Ο Οδυσσεύς είναι ο μέσος ΕΣΥ άνθρωπε. Ο καθένας μας χωριστά και όλοι μαζί ...
Είναι πραγματικά αξιοπερίεργο , πως χιλιάδες χρόνια πριν την εμφάνιση του Χριστού , κάποιος περνάει τέτοια μηνύματα ... Και ο λόγος που ένας ΕΣΩ ΚΡΑΤΩΝ (ΣΩΚΡΑΤΗΣ) πίστευε και θυσιάσθηκε για τον ένα Θεό, έστω και αν εκείνος δεν είχε ακόμη αποκαλυφθεί. Εδώ όντως υπάρχει το μεγαλείο του Ελληνα προγόνου. Και νομίζω ότι αυτό το μεγαλείο κορυφώνεται στο 'ΣΥΜΠΟΣΙΟ΄ που ο μαθητής του Πλάτων, μας κατέλειπε. Εκεί που ο Σωκράτης μας εισάγει τεχνηέντως εις την πίστη στον ΕΝΑ ΘΕΟ. Εκεί που αγνοεί τα είδωλα. Και τους δαίμονες.
Αυτός είναι ο τρίτος κανόνας. Κάποιοι Ελληνες πρόγονοι μίλησαν για την αλήθεια του Θεού. Θα αναφέρω τον μέγιστο εξ αυτών Μ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ και τον σοφό ΕΣΩ ΚΡΑΤΟΥΝΤΑ (ΣΩΚΡΑΤΗ) όστις ουδέποτε συνέγραψε γνωρίζων ότι σύντομα θα κατηγορηθεί από τους νεφελήμ - τιτάνες - είδωλα - ψευτοθεούς για τις γνώσεις και το έργο του. Και όντως κατηγορήθηκε από τους συμμάχους των δαιμόνων, νεφελήμ , ότι τάχα 'εισήγαγε κενά δαιμόνια ' , στους νέους. Αν δεν καταλάβατε ο Σωκράτης μιλούσε στους νέους για την ύπαρξη και ταυτότητα των νεφελήμ 'θεών' του Ολύμπου και όχι μόνο. Επίσης θα αναφέρω και τον τρίτο μεγάλο της ιστορίας, τον ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΣΚΥΛΟΣΟΦΟ (ήταν σοφός ως προς την γνώση περί των ΚΥΝΩΝ ή ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΩΝ νεφελήμ , γνωστών και ως λυκανθρώπων) ΔΙΟΓΕΝΗ, ο οποίος γνώριζε την ύπαρξη των νεφελήμ, με πολλές γνώσεις περί των δούλων τους στη Θήβα. Τον Διογένη τον σκότωσαν οι ΚΥΝΕΣ για το λόγο αυτό , φοβούμενοι ότι θα αποκαλυφθεί η ταυτότητά τους. Φυσικά δεν τον έφαγαν τα σκυλιά, όπως αφελώς διαδίδουν , αλλά οι λυκάνθρωποι. Μάλιστα γενάρχης των λυκανθρώπων θα πρέπει μάλλον να θεωρείται ο νεφελήμ ΔΙΑΣ ή ΖΕΥΣ, αν μελετήσουμε προσεκτικά το μύθο ( μύθος για τους εν ύπνο δια - γοντας) του ΛΥΚΑΩΝΑ. Ο Λυκάων (ΛΥΚΟς + Α-ΩΝ = ήταν μεν λύκος αλλά δεν είχε νοα (ΑΩΝ -> ΝΩΑ) ήταν βασιλεύς (ένας από τους βασιλείς των 72 ΜΙΑΡΩΝ ΕΘΝΩΝ κατά τον Οσιο Ανδρέα , τον δια ΘΕΟΝ ΣΑΛΟΝ, όστις περιέγραψε σαφώς την ύπαρξιν των νεφελήμ και την καταστροφή του κόσμου από αυτούς τις έσχατες μέρες. Ο Οσιος προέβλεψε το άνοιγμα των 72 σφραγισμένων πυλών προς το κέντρο της γης - ΤΑΡΤΑΡΑ - από τον άγγελο της ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΩΣ του Ιωάννου. Είναι το περιγραφόμενον ως 'ΦΡΕΑΡ ΤΗΣ ΑΒΒΥΣΣΟΥ' από το οποίο θα εκτιναχθεί μαύρο νέφος όταν ανοιχθεί, λόγω των συμπεπιεσμέων αερίων που υπάρχουν στα στεγανά του) γένους νεφελήμ με έδρα την Αρκαδία. Σημερινή Μεγαλόπολη. Ο Δίας λαβών εντολή από άγγελο Κυρίου (ή ΕΛΟΧΙΜ κατ' άλλους) ανέλαβε την εξουσία και ενίκησε όλους τους αντιτιθέμενους νεφελήμ του γνωστού σύμπαντος, γενόμενος αρχηγός τους. Ο κοσμοκράτωρ Δίας εξέδωσε εντολή όπως ΟΥΔΕΙΣ ΝΕΦΕΛΗΜ ΤΡΩΕΙ του λοιπού ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΣΑΡΚΑ, ΕΞ ΟΥ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΘΗΚΕ 'ΔΙΚΑΙΟΣ'. Ο Λυκάων όμως αποστάτησε και μάλιστα έβρασε άνθρωπο και τον προσέφερε τροφή στον ίδιο τον ΔΙΑ. Τότε ο ΔΙΑΣ τον καταράσθηκε και τον ΜΕΤΕΤΡΕΨΕ ΣΕ ΛΥΚΟ !!! Προφανώς ΔΙΑ- φαίνεται η δημιουργία του γένους των λυκανθρώπων , οι οποίοι μάλιστα κατατρόπωσαν το κυρίαρχο γένος των νεφελήμ ΜΠΑΧΩΜΕΧ με έδρα το σημερινό Μοναχό (ή Μόναχο για να το ξεχάσουν οι άνθρωποι ...) , καθότι άνθρωπος εκεί δεν πλησίαζε χωρις να γίνει τροφή τους. Την μητέρα των Μπαχωμέχ , πόρνη της Βαβυλώνας, ή Λίλιθ ή Λιλ ή Θύλη , την φυλάκισε μέσα σε κάποιο ορεινό όγκο, στα Ιμαλάια.
Βρες τους και μελέτησέ τους. Οταν ο Κύριος Ημών Ιησούς Χριστός Είπε το ΄΄ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΔΟΞΑΣΘΕΙ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΄΄ Ειδών τους 2 Ελληνες να τον πλησιάζουν, δεν το είπε τυχαία.
ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ ΚΡΙΝΩ ΣΚΟΠΙΜΟ ΝΑ ΠΑΡΑΘΕΣΩ , ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΟΝΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΤΩΝ θεών ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΤΩΝ ΥΠΟ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΟΥ ... ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ.
Το κάθε πυθόχρηστο, εξαρτώμενο από τους Δελφούς, μαντείο είχε έναν παρεμφερή λίθινο ομφαλό. Οι ομφαλοί ήταν τα επίσημα γεωδαιτικά σημεία που χρησίμευαν ως σημεία τριγωνομετρικής στήριξης για τον υπολογισμό των αποστάσεων από τούς Δελφούς και μεταξύ τους, όλων των νεωτέρων ιερών, μαντείων, πόλεων κλπ. Το γεωδαιτικό σχέδιο που ξεκινούσε από το ιερό των Δελφών (μόνο ο ομφαλός των Δελφών έφερε αγρηνούς (**) , όπως φαίνεται στην παραπάνω εικόνα, στο μέσον) περιελάμβανε ζωγραφισμένες και τις προβολές των αστερισμών πάνω στη γη, οι οποίες ελαμβάνοντο υπόψη για την υπόδειξη χώρου προς ίδρυση νέου ιερού ή πόλεως. Οι ομφάλιοι λίθοι που έχουν διασωθεί σε αρχαίους ναούς είναι "χάρτες" που δείχνουν τους ενεργειακούς μεσημβρινούς και παραλλήλους, οι οποίοι συνδέουν γεωδαιτικά τα αρχαία ιερά και τις πόλεις μεταξύ τους. Οι σύγχρονες αστρονομικές, γεωδαιτικές και μαθηματικές γνώσεις αποκαλύπτουν τη μυστική σύνδεση ιερών, πόλεων και τόπων του αρχαίου κόσμου και φανερώνουν ένα μέρος των προκατακλυσμιαίων γνώσεων των Ελλήνων στους τομείς που αφορούν στην Αστρονομία, τα Μαθηματικά και τη σαφή γνώση πάνω στα ΓΕΩΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΡΕΥΣΤΑ (***). Απαραίτητη προϋπόθεση για την ορθή τοποθέτηση στο χώρο, των ιερών και πόλεων της αρχαίας Ελλάδος και τον μεταξύ τους συνδυασμό ήταν η ακριβής γνώση του ηλιακού συστήματος και των αστερισμών, σε συνδυασμό με την επίσης ακριβέστατη γεωγραφική - γεωδαιτική μορφή του ελλαδικού χώρου και των ηλεκτρομαγνητικών απορροιών και ρευμάτων που τον διατρέχουν. Έτσι, από τα προϊστορικά ακόμα χρόνια, σχεδόν όλα τα κέντρα λατρείας ιδρύονταν επιλεκτικά, σε καθορισμένους από πυθόχρηστα μαντεία χώρους που προσφέρονταν γι αυτό. Και ο κάθε τέτοιος χώρος που βρισκόταν στη διασταύρωση ροών ενεργείας, αν δεν ξεχώριζε από ένα ιερό ή μία πόλη, ξεχώριζε από έναν απλό βωμό και μεταγενέστερα από ένα εικονοστάσιο ή ένα απλό προσκυνητάρι. Αλλά και εάν είχε - πράγμα πολύ σπάνιο - παραλειφθεί η σήμανση του, έτσι κι αλλιώς ο τόπος θα είχε κάποια φήμη που τον έβγαζε από την αφάνεια, θα ήταν στοιχειωμένος, καταραμένος, ιαματικός, τυχερός κλπ. Γενικά, αυτοί οι ιδιαίτεροι κομβικοί , ενεργειακοί, χώροι χαίρουν κάποιας φήμης, άλλοτε καλής κι άλλοτε κακής, ανάλογα με την επίδραση που ασκούν στον άνθρωπο, γιατί ενυπάρχει σ' αυτούς ένα είδος δια μεσικού παράγοντα είτε ανάμεσα στη γη και τον ουρανό είτε ανάμεσα στη γη και τον κάτω κόσμο. ΚΛΑΣΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΟΙ ΘΟΛΟΙ, ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΑΧΑΙΩΝ - Ο ΤΑΦΟΣ ΤΟΥ ΑΤΡΕΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΓΝΩΣΤΟΣ ΣΗΜΕΡΑ - ΕΝΩ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ οι επονομαζόμενοι θολωτοί τάφοι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΦΙΚΑ ΜΝΗΜΕΙΑ, ΑΛΛΑ Η ΑΡΧΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥΣ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΕΞΙΣΟΡΡΟΠΗΣΗ ΤΩΝ ΓΕΩΕΝΕΡΓΕΙΑΚΩΝ ΡΕΥΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥΣ, όπως άλλωστε συμβαίνει σε όλα τα ΜΕΓΑΛΙΘΙΚΑ κτίσματα, τα οποία είναι ΠΡΟΚΑΤΑΚΛΥΣΜΙΑΙΑ και δε γνωρίζουμε ακριβώς τον αρχικό σχεδιαστή τους, που φαίνεται ότι ήταν ο ίδιος παγκόσμια. Εκείνο που γνωρίζουμε, είναι ότι υπάρχουν σίγουρα σε όλη την ΕΥΡΩΠΗ (με γνωστότερο το γνωστό - άγνωστο ΣΤΟΥΝ ΧΕΤΖ, στη Βρετανία ) και ότι φαίνεται ότι εκεί τελούσαν λατρευτικές λειτουργίες σε κάποιο θεό η θεούς οι Δρυίδες. Στο σημερινό συρεικνωθέντα και φερόμενο ως Ελλαδικό χώρο, αυτή η λατρεία είχε κέντρο - γνωστό σε μας σήμερα .. - την περιοχή της ΔΩΔΩΝΗΣ. Η ευρύτερη περιοχή των ΜΟΛΟΣΣΩΝ στην ΗΠΕΙΡΟ. (****)
(**) ΑΓΡΗΝΟΥΣ . Από το ΄΄άγρα΄΄ ή ιωνικά ΄΄άγρη΄΄ που σημαίνει συλλαμβάνω το θήραμα (λεξικό ΜΑΤΖΕΝΤΑ ΓΚΟΛΝΤ) και το ΝΟΥΣ, (ο νούς του νοός) δηλαδή το ένα από τα δύο στοιχεία του ανθρώπου , ο ΑΔΑΜ ή άρσεν. Μας λέει η λέξη αγρηνους δηλα δη, ότι τα γεωενεργειακά αυτά ρευστά (ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ , ΟΧΙ ΟΛΑ. ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΑΒΑΤΟΥ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ) έχουν την ιδιότητα να ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΟ ΝΟΥ του ανθρώπου... Η ΑΓΡΑ ΤΟΥ ΝΟΟΣ , δηλαδή. Σε αυτά τα γεωενεργειακά ρευστά γινόταν το κυνήγι του ανθρώπου... Από ποιούς ; Mα από τους αγγέλους φυσικά... τους ξεπεσμένους αγγέλους ή δαίμονες και τους εγρήγορους ή παραβάτες αγγέλους ή θεούς του Ολύμπου... Ισως αυτός ήταν ο λόγος για τον οποίο όποιος θνητός πλησίαζε στο άβατο των Δελφών ή την Κασταλία πηγή τον εκτελούσαν πάραυτα... Μόλις δηλαδή πέθαινε , ο νους που εξερχόταν από το ανθρώπινο σώμα, ήταν η καλλίτερη βορά των ΄΄θεών΄΄ ή άλλων πνευματικών οντοτήτων που περιφέρονται εγκλοβισμένες μέσα σε γεωενεργειακά ρευστά (ίσως γίγαντες, τιτάνες, δαίμονες, κενταύρους κλπ) ...
Μια άλλη ερμηνεία που μπορεί να αποδοθεί στο λήμα Α-ΓΡΗ-ΝΟΥΣ , είναι : εκεί που ο ανθρώπινος ΝΟΥΣ δεν είναι - ΄΄Α΄΄ στερητικό - ΓΡΗγορος , δηλαδή σε εγρήγορση ? Δηλαδή ο συγκεκριμένος χωροχρόνος, στον οποίο ο ανθρώπινος νους δε λειτουργεί ΄΄σωστά΄΄ ; Και στην περίπτωση αυτή βέβαια (όπως στην κατάσταση της μέθης, της χρήσης ναρκωτικών κλπ) ο νους είναι εύκολο να Δια - φύγει από τα εγκεφαλικά κύματα και να κάνει αστρικό ταξίδι ή αστρική προβολή. Αρα οι χώροι που σημαίνοντο με ομφαλούς που είχαν ΑΓΡΗΝΟΥΣ, ήταν - πιθανότατα - χώροι ΜΥΗΣΗΣ ΣΤΑ ΑΣΤΡΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ.
(***) Κάτοχοι των προκατακλυσμιαίων αυτών γνώσεων, σύμφωνα με τον Αριστοτέλη, είναι κυρίως τα πυθόχρηστα ιερατεία. Δηλαδή, οι ιερείς της ηλιακής λατρείας, του θεού του φωτός Απόλλωνος, με πρωτεύον κέντρο το ιερό των Δελφών. Τα πυθόχρηστα ιερατεία πρέπει να διατηρούσαν, στα άδυτα των ναών, όλη τη γνώση επάνω στα μαθηματικά, την αστρονομία, τη γεωδαισία και τη γνώση των γεωενεργειακών ρευστών , με την οποία επόπτευαν και καθοδηγούσαν το λαό. Ορίζοντας τους πλέον κατάλληλους γεωγραφικούς τόπους για την ίδρυση βωμών, ιερών, πόλεων, ακόμα και τον καθορισμό πεδίων μάχης, όπως θα δούμε στη συνέχεια. ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΙΠΟΝ, ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΩΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΑΥΤΑ ΡΕΥΣΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΩΝ - ΟΧΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΨΥΧΩΝ ΜΟΝΟ - ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΕΤΟΙΩΝ ΥΠΕΡΦΥΣΙΚΩΝ ΟΝΤΟΤΗΤΩΝ ΗΤΑΝ ΣΥΧΝΗ ΕΚΕΙ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ (Μ + ΑΡΑ+( Χ ) + ΘΩΝΑ = εκεί που το ΄΄Μ΄ (τα δύο φτερά, το σύμβολο του πνεύματος, το οποίο πνεύμα μπορεί να κάνει κάτι στη Μήτρα του ανθρώπου. Να την ενεργοποιήσει. Και αυτό το κάνουν μόνο οι άγγελοι...ι ) άρει τη σφραγίδα (το ΄΄Χ΄΄) της γης. Δήλα δη ΜΑΡΑΘΩΝ είναι η περιοχή που οι παραβάτες άγγελοι ή οι δαίμονες, μπορούν να εισέλθουν (αφού δεν υπάρχει η σφραγίδα που είναι ουσιαστικά κλειστή πύλη για κάθε οντότητα , πλην αγγέλων ) και να ενεργοποιηθούν στο κοσμικό πεδίο. Ετσι υπάρχει στη μάχη του Μαραθώνα η μαρτυρία ενός αυτόπτη μάρτυρα - Ελληνα πολεμιστή - που είδε ένα τεράστιο γίγαντα - τον περιέγραψε περίπου με τα χαρακτηριστικά του Ολύμπιου ΄΄θεού ΄΄ Αρη - να σκοτώνει με μανία χιλιάδες πέρσες.. Ο μάρτυρας τυφλώθηκε με το που είδε το ΄φάντασμα ΄΄ αυτό. Τέτοιες μαρτυρίες υπάρχουν πάμπολες , ΚΑΛΑ ΚΡΥΜΜΕΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΄΄ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ΄΄ ... Ο ΑΝΑΞ των Δελφών εμφανίζεται μπροστά στο ΑΒΑΤΟ των Δελφών , όταν πλησιάζουν οι ορδές των Περσών εκεί , μετά την πτώση των Θερμοπυλών... Ως δια μαγείας κεραυνοί, πέτρες και ποιός ξέρει τι άλλο, τρέπουν σε φυγή χιλιάδες Πέρσες που δεν πλησίασαν ποτέ ξανά το ΑΒΑΤΟ από τότε... Η ίδια ιστορία επαναλαμβάνεται με τις ορδές του Αλάριχου. Στην παρά τη Σαλαμίνα (ΣΑΛ +ΑΜΙΣ = ΛΑΣ + ΜΙΣΑ = στο ήμισυ της ύλης. Δηλαδή στη μεσοκατάσταση ΥΛΗΣ - ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. Σε κάποιο χωροχρονικό πέρασμα που οδηγεί ένα πνεύμα από την ύλη στο πνεύμα η αντίστροφα) ναυμαχία , ήταν σαφής η εντολή του ιερατείου των Δελφών. Μόνο και μόνο το όνομα ΣΑΛΑΜΙΣ, δείχνει ότι εκεί ήταν δυνατή η παρέμβαση των Ολυμπίων θεών ή παραβατών αγγέλων του ΕΝΩΧ. Αλήθεια που είναι τα χιλιάδες φοινικικά και άλλα πλοία του στόλου των Περσών ; Γιατί δεν έχει βρεθεί ούτε μία σανίδα από τον τεράστιο εκείνο στόλο ; Αναρωτήθηκε κανείς γιατί δεν έγινε καμία έρευνα εκεί ποτέ ; H μάλλον αν βρήκε κάτι ο πολύς ΖΑΝ ΖΑΚ ΚΟΥΣΤΏ , που όργωνε τη θαλάσσια περιοχή της Ελλάδος - ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΦΥΣΙΚΑ - κατά την 7ετεία της Χούντας ; Και εδώ υπάρχει αναφορά δύο ατόμων , τα οποία είδαν ένα πράσινο σύννεφο να κατεβαίνει προς τη θάλασσα , την ώρα της μάχης ... Ιδια κατάσταση υπήρξε και παρά τα ΚΟΙΛΑ, στην ΕΥΒΟΙΑ. Εκεί έχασαν οι Πέρσες περισσότερα από χίλια πλοία... Ολο το στόλο τους... Εκεί που λέγεται ότι υπάρχει πέρασμα στην κοίλη γη, ή κούφια γη, και όπου οπι ΝΑΖΙ έψαχνα ιδιαίτερα... Βέβαια τα ΚΟΙΛΑ είναι όρος που φανερώνει ΚΟΙΛΟ σύνπαν... Προφανώς σε χωροχρονοστρέβλωση αναφέρεται η λέξη αυτή.
(****) ΗΠΕΙΡΟΣ . Η + ΠΥΡΟΣ, εκ του πυρώνω. Πύρωση είναι η τάση - ορμή σωστότερα, μιας και πρόκειται καθαρά για δαιμονική υπο - κίνηση του υπο - συνειδήτου, δηλαδή ψυχής ή ΕΥΑΣ ή ουσίας ψυχής - για γενετήσια πράξη. Η = ή τ τ α , όπως το ίδιο ιδεόγραμμα φωνάζει... δηλαδή , κατά το κοινώς λεγόμενο ΜΟΛΙΣ ΕΧΑΣΕΣ... Αυτό είναι το - ΑΚΡΩΣ ΣΑΡΚΑΣΤΙΚΟ - νόημα της συμπαθούς περιοχής της Ηπείρου... Και φυσικά ΝΟΝΟΙ - ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ - είναι οι εγρήγοροι ή άγγελοι του ΕΝΩΧ ή παραβάτες άγγελοι ή ΄΄θεοί΄΄ του Ολύμπου... Αυτοί που εμείχθησαν με τις γυναίκες των θνητών και δημιούργησαν χάος στον πλανήτη με τα ΄γεννήματά΄ τους, τα πάσης φύσεως τέρατα, γίγαντες, κενταύρους, κύκλωπες κλπ. ΗΠΕΙΡΟΣ δηλα δη , στην εκ των παραβατών αγγέλων διδαχθείσα στους κοινούς θνητούς διά- λεκτο (= λέξη του Δία) , σημαίνει , ότι όποιος θνητός έχει την τάση να κάνει σέξ την έχει πατήσει , διότι ανοίγει νοητικό παράθυρο σε άλλα όντα - άγγελους, δαίμονες κλπ - για να εισέλθουν στο σώμα του και να το κατά - λάβουν... ). ΑΥΤΑ ΛΑΤΡΕΥΑΝ ΟΙ ΔΡΥ-ΙΔΕΣ, ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΗΜΩΝ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ... Δυστυχώς επτωχεύσαμεν. Εκτός βέβαια από κάποια πράγματι ΜΕΓΑΛΑ και ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΑ ΟΝΤΑ, όπως ο ΕΣΩ ΚΡΑΤΩΝ (ΣΩ-ΚΡΑΤΗΣ) , ο οποίος γνώρισε την κοσμική πλάνη (εν ΟΙΔΑ ότι ουδέν ΟΙΔΑ, δηλαδή σε αυτό τον κόσμο δεν γνώρισα κάτι το πνευματικό , το αληθινό) και αυτοθυσιάστηκε - τώρα ποιός το κατάλαβε αυτό είναι άλλη ιστορία - γελειοποιώντας αυτούς που τον κατηγόρησαν ότι εισάγει ΚΑΙΝΑ (= νέα) ΔΑΙΜΟΝΙΑ... Βλέπετε μόνο οι δαίμονες - που στην εποχή του έχουν πάρει τη θέση των παραβατών αγγέλων οι οποίοι τιμωρήθηκαν από τον ΙΔΙΟ ΤΟ ΘΕΟ (βιβλίο του ΕΝΩΧ , Π.Διαθήκη) για το ότι δεν εξετέλεσαν την αποστολή τους που ήταν η φύλαξη των πυλών για να μη εισέλθουν στη γη οι δαίμονες και εμείχθησαν (συν - ουσιάσθηκαν, εδώ η ένια είναι τελείως κυριολεκτική , καθότι συν - ουσία σημαίνει μείξη δύο ουσιών , δήλα δη, της ουσίας ψυχής (ή ΨΥΧΗ ή ΕΥΑ ή ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΟ ή ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ) των γυναικών με την ουσία πνεύματος των αγγέλων. Αυτό έγινε με τη θέληση των θνητών γυναικών , δήλα δη, με τη σύμπραξη της ουσίας πνεύματος (ΝΟΥΣ ή ΑΔΑΜ ή ΛΟΓΙΚΗ ή ΛΟΓΟΣ ή ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ή ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΑΡΕΤΗΣ) των γυναικών). Αυτά βέβαια είναι γραμμένα στο πρώτο κεφάλαιο της Π.Διαθήκης , τη ΓΕΝΕΣΗ. Οτι δηλαδή μετά την πρώτη του ανθρώπου ΠΤΩΣΗ (= εξοδο εθελουσία, εκ του ουρανού . Δεν αναφέρεται σαφώς , αλλά συμπαιρένεται, διότι που αλλού πήγαν το ΑΡΣΕΝ και ΘΗΛΥ , που εποίησε ο ΘΕΟΣ αρχικά κατ΄ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ (για να γίνει και κατ΄) ΟΜΟΙΩΣΙΝ ΤΟΥ ; Η αμέσως μετά αναφορά αναφέρεται στην ΠΛΑΣΗ (Π + ΛΑΣ + Η = Πέρασμα , πνευματικό + ύλη. ΛΑΣ είναι εις την Δωρική διά-λεκτο ο λίθος, δηλαδή η ύλη + ή τ τ α. Ο ΘΕΟΣ δίνει μιά ακόμη - ίσως δεύτερη - ευκαιρία στις ψυχές των ανθρώπων που περιφέρονται μάταια γύρω από τη γη... τους ΄΄κατασκευάζει ΄΄ - τον τρόπο δε θα τον εξετάσουμε τώρα - ένα υλικό φορέα , το βιολογικό σώμα, και τους επιτρέπει να ΕΝ - ΣΑΡΚΩΘΟΥΝ. Δήλα δη , ως ΕΝ = (νούς και ψυχή μαζί) , να οικήσουν μέσα σε βιολογική σάρκα. ΣΑΡΞ = S + ΑΡΞ . Το 'S' σαν ιδεόγραμμα , προέρχεται από το ιδεόγραμμα 'Ο' , που σημαίνει το ΟΛΟΝ. Είναι ένας κύκλος - σφαίρα σε τρισδιάστατο μοντέλο - που έξω από αυτή κατοικεί ο ΘΕΟΣ και οι 9 τάξεις του ουρανού. ΜΈΣΑ ΣΤΟΝ ΚΎΚΛΟ ΕΊΝΑΙ Ο ΥΛΙΚΌΣ ΚΌΣΜΟΣ, ΤΑ ΣΎΜΠΑΝΤΑ, ΟΙ ΠΑΡ’ΛΛΗΛΟΙ ΚΌΣΜΟΙ, Ο ΥΛΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ , ΟΙ ΓΑΛΑΞΙΕΣ. Αν τώρα δια - σπασθεί το ΄΄Ο΄΄ σε δύο μέρη (αποκολληθεί το αριστερό μισό της του κύκλου του ΄΄Ο΄΄ περιφέρειας , δηλα δη αυτό που εμείς οράμε ως δεξιό μέρος) θα γίνει το σχήμα ( ) . Δηλα δη, αυτό που αφελώς ανα- γράφομεν ως δύο ΠΑΡ - ΕΝ - ΘΕΣΕΙΣ. Τουτέστιν ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ του ΕΝ που γίνονται όταν αυτό Δια - σπασθεί σε ΝΟΥ - ΑΔΑΜ και ΕΥΑ - ΨΥΧΗ. Το ΕΝ είναι ο ενιαίος άνθρωπος, ο πνευματικός στον ουρανό πριν την πτώση του. Η πτώση των ανθρώπων ποτέ δε σταμάτησε από τον ουρανό (΄΄ΚΛΙΜΑΞ ΄΄ του Αγίου Ιωάννου του Σιναίτου). Κάθε ένα από τα δύο τμήματα (μισές περιφέρειες) αντιπροσωπεύει το ΝΟΥ και την ΨΥΧΗ. (ΟΝ = ΚΑΙ ο άνθρωπος). Η πτώση του ενός εκ των δύο κάτω από το επίπεδο ( ) δημιουργεί το S , που είναι το σύμβολο του όφεως, της καθόδου στην ύλη.
Ο () Ι ( S
ν )
Τώρα εάν το δεξιό τμήμα είναι η ΕΥΑ = ΨΥΧΗ, το αριστερό είναι ο ΝΟΥΣ = ΑΔΑΜ. Οπως εμείς βλέπουμε, η ΕΥΑ έπεσε πρώτη.. Το ΄΄Ο΄΄ λοιπόν είναι η ολοκληρωμένη οντότητα, αυτή που έχει τον έλεγχό της. Αλλιώς πως το 'Ο' θα αντιπροσώπευε το αρχικό ιδεόγραμμα του ΟΥΡΑΝΟΥ (********) και ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ;
(*****) Ο -αφελώς - αναφερόμενος και ως ιερός - (ΙΕΡΟΣ = Ε + ΡΟΙΣ => το ιδεόγραμμα ΄΄Ε΄΄ συμβολίζει την ΕΚ - ΔΗΛΩΣΗ => την ΕΚ (= ΕΚΤΟΣ) του ουρανού, δηλαδή εκτός του πνευματικού κόσμου , ΔΗΛΩΣΗ (******). Δήλα δη την κάθοδο στον ΥΛΙΚΟ κόσμο... ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ , ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ κλπ ) βράχος. Ο ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΚΗΣ ΔΟΜΗΣ ΛΙΘΙΝΟΣ ΟΓΚΟΣ της ΑΟΡΝΗΣ ΠΕΤΡΑΣ επί της οποίας αργότερα κτίζεται η ακρόπολις των Αθηνών είναι μία από τις γνωστότερες ΑΟΡΝΕΣ ΠΕΤΡΕΣ της αρχαιότητας . Αορνες ονομάζοντο διότι πάνω από αυτές δεν υπερίπταντο όρνεα, δηλα δη μεγάλα πτηνά. Αυτό συμβαίνει λόγω της υψηλής έντασης των μαγνητικών πεδίων που υπάρχουν στους λίθους αυτούς. Στην ουσία δεν είναι ΜΟΝΟ μαγνητικά πεδία, που τα πτηνά διεσθάνονται εντονότερα των ανθρώπων, λόγω της υψηλής συγκέντρωσης σιδήρου στον εγκέφαλό τους , αλλά μία γενικότερη συγκέντρωση γεωενεργειακών ρευστών. Ο λίθινος αυτός όγκος ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΚΟΜΒΟΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ, ΔΥΟ Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΓΕΩΕΝΕΡΓΕΙΑΚΩΝ ΡΕΥΣΤΩΝ .
(******) ΔΗΛΟΣ (από το ΔΗΛΟΣ ΕΙ = είναι η Δήλος, παραφθορά μετά τον ή τους κατακλυσμούς ΔΗΛΩΣΗ) . Εκεί ΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ο ΑΠΟΛΛΩΝ. ΑΠΟΛΛΩΝ = ΑΠΟ το ΟΛΟΝ. Είναι ένας από το τμήμα των 201 εγρηγόρων (αγγέλων) του ΕΝΩΧ που είχε σαν αποστολή τη φύλαξη των πυλών της γης για να μη εισέλθουν οι δαίμονες σε αυτή. Η εξέταση του ονόματος Απόλλων, σε δεύτερο επίπεδο, της υπο των αγγΕΛων διδαχθείσας νοηματικής Δια - λέκτου ή νοηματικής, μας δείχνει τα παρακάτω : A + Π + ΟΛΛΩΝ = Αγγελος + Πέρασμα + όλων. Εκεί δηλα δη - στη ΔΗΛΟ - , υπάρχει Αγγελος σε δηλωμένο χωροχρονικό Πέρασμα από το οποίο διέρχονται ΟΛΑ τα πνεύματα. Ο Απόλλων είναι μάλλον ένας από τους 201 αγγέλους φύλακες εγρηγόρους και η Δήλος , το πέρασμα που έπρεπε να φυλάει. Η δήθεν γένεσή του από τη θάλασσα, έχει μάλλον να κάνει με το ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ αυτής της Πύλης. Η θάλασσα ή Πόντος έχει ΒΑΘΗ -> ΘΗΒΑ . Τα βάθη είναι χαρακτηριστικό και της Αβύσσου, κατοικίας των δαιμόνων. Από εκεί οι δαίμονες εισήλθαν στη γη. Και ενώ ο Απόλλων δημιουργεί του ΔΕΛΦΟΥΣ (οι χριστιανοί είμαστε Α - ΔΕΛΦΟΙ, δηλαδή όχι (Α στερητικόν) δελφίνοι, που ήταν ΄΄ιερείς ΄΄ του και ελέγχει πλήρως το μαντείο των Δελφών, σε κάποιο χρόνο παρουσιάζεται κάποιος Διόνυσος ( δι΄όν - λόγον - ίσος = για το λόγο αυτό ήταν ίσος, δηλαδή ήταν ίσος με τους φύλακες αγγέλους, άρα ήταν άγγελος, άρα ξεπεσμένος άγγελος. Κάποιος δαίμονας).
(*******) Δωδώνη. ΔΩ - ΔΩ - ΝΗ . Διπλά - ΤΑΥΤΌΧΡΟΝΑ , ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ - ΔΩΝΩ = διπλή - παράλληλη , δόνηση = δόνηση στο υλικό επίπεδο αλλά και στο πνευματικό ταυτόχρονα => σημείο αλληλεπίδρασης παράλληλων κόσμων. Φυσικά ένα τέτοιο σημείο, είναι ένα χωροχρονικό ασυνεχές με πιθανότατη ύπαρξη χωροχρονικής πύλης.
(********) ΟΥΡΑΝΟΣ = ΟΥ + Ρ + ΑΝΟΣ = ΟΥ + Ρ + ΝΟΑΣ = εκεί που δεν πρέπει (ΟΥ) να ρέει (Ρ) ο ΝΟΑΣ - ΝΟΥΣ , ο ΑΔΑΜ. Δήλα δη , ΑΠΟ τον ουρανό ΔΕΝ πρέπει να ρέει ο νους σε κατώτερες - βαρύτερες - καταστάσεις. Φυσικά ο νους (άρσεν) είχε εκ θεού τη δυνατότητα (αυτεξούσιο = αφ' εαυτού ΕΚΤΟΣ της ΟΥΣΙΑΣ = δήλα δη , να μπορεί από μόνος του να φεύγει εκτός της ΟΥΣΙΑΣ που είναι η ΨΥΧΗ, ή ΕΥΑ ).
μύησης ( ) Η εκμάθηση, κατήχηση. Η εξέταση του ονόματος ΜΥΗΣΗΣ, σε πρώτο επίπεδο, της υπο των αγγΕΛων διδαχθείσας νοηματικής Δια - λέκτου ή νοηματικής, μας δείχνει τα παρακάτω : ΜΗ + ΥΣΗΣ = ΜΗ + ΙΣΟΙΣ = δεν είναι ίσοι (αυτοί που κατηχούνται) . Με ποιούς δεν είναι ΙΣΟΙ οι κατηχούμενοι ; Μα με τους ΄΄θεούς΄΄ , δηλαδή Αγγέλους, φυσικά.
Κων/νος Ε. Στρωματιάς Πρόεδρος Ινστιτούτου Γεωπαθητικών Ερευνών Κύπρου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου