Τι συνέβη στον Σμηναγό Αθάνασιο Μπατσαρά. Πως πέθανε από πνιγμό ο σμηναγός της 337 Μοίρας "Φάντασμα"; Πως βρέθηκε από την τουρκική φρεγάτα "Γιαβούζ";
Μεγίστης Εθνικής σημασίας αποκάλυψη τού Σπύρου Χατζάρα, το βράδυ τής Παρασκευής 12 Φεβρουαρίου 2010 από το κανάλι «Blue Sky»(δείτε το βιντεο παρακάτω): Ο ηρωϊκός πιλότος Αθανάσιος Μπατσαράς που έπεσε στο Βορειοδυτικό (!!!) Αιγαίο στις 5 Δεκεμβρίου 2007 (κατά την διάρκεια νυκτερινής ασκήσεως), δολοφονήθηκε από τους Τούρκους - ΔΗΘΕΝ - «διασώστες» τής «Γιαβούζ»!.. Αν και έχουν περάσει περισσότερο από δύο ολόκληρα χρόνια από το γεγονός, το Υπουργείο Εθνικής Αμύνης και τα Γενικά Επιτελεία Αεροπορίας & Ναυτικού αρνούνται να δημοσιοποιήσουν το πόρισμα με την πραγματογνωσύνη των ειδικών, για να μάθουμε επιτέλους τα ακριβή αίτια τού θανάτου τού Σμηναγού (Ι) Αθανασίου Μπατσαρά !!!
πηγή ΕΣΧΑΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΑΝΑΣΧΕΣΕΩΣ
ΣΧΟΛΙΟ
Πραγματικά πολύ ύποπτη ιστορία. Το παλικάρι μας φαίνεται να σκοτώθηκε κάτω από περίεργες συνθήκες. Κι αν αναλογιστούμε ότι ήταν από αυτούς τους ήρωες που κυνηγούν καθημερινά τα τουρκικά μαχητικά στο Αιγαίο μας και τον βρήκε η τουρκική φρεγάτα "Γιαβούζ" το πράγμα γίνεται ακόμα πιο περίεργο. Αν συνδυάσεις και το γεγονός ότι τα Επιτελεία κρύβουν το πόρισμα εδώ και 2 χρόνια... ε, τότε αρχίζει να ξεκαθαρίζει το πράγμα......Και να τονίσουμε ότι ο Μπατσαράς ήταν από τους εμπειρότατους χειριστές της Πολεμικής μας Αεροπορίας με 1770 ώρες πτήσης.
Ενα πολύ παράξενο στοιχείο επίσης είναι ότι χάθηκε απότομα η επικοινωνία μαζί του (;) όπως λένε τα δημοσιεύματα της εποχής πράγμα που σημαίνει ότι κάτι αιφνίδιο συνέβη στο μαχητικό αλλά παρόλα αυτά ο άτυχος πιλότος μας πρόλαβε και εκτινάχθηκε από το αεροσκάφος!!!!!!!
Η συζυγός του ήταν 6 μηνών έγκυος όταν ο ήρωάς μας έφυγε από την ζωή. Το ορφανό από πατέρα παιδάκι τώρα πρέπει να είναι περίπου 2 ετών. Ελπίζω η κυβερνήσεις να έκαναν το χρέος τους προς την οικογένειά του........
Ας δούμε μερικά απόσπάσματα από την ειδησεογραφία της περιόδου που έγινε το ατύχημα.
In.gr 6/12/2007
Νέα απώλεια για την Πολεμική Αεροπορία. Νεκρός εντοπίστηκε ο πιλότος μαχητικού F-16, που χάθηκε από τα ραντάρ ενώ εκτελούσε νυχτερινή άσκηση. Το αεροσκάφος συνετρίβη στο κεντρικό Αιγαίο, στην περιοχή της Ψαθούρας, κοντά στις Σποράδες.
Η επικοινωνία με τον χειριστή του αεροσκάφους χάθηκε στις 19:41, την ώρα που βρισκόταν στο πεδίο βολής Ψαθούρα, σε απόσταση 20 μιλίων νοτίως του ακρωτηρίου Αθω, και πετούσε σε ύψος 11.000 ποδών.
Ο άτυχος πιλότος του F-16 Block 52+ μετείχε σε άσκηση, μαζί με ένα ακόμη F-16 και δύο Mirage. Το σενάριο της εκπαιδευτικής πτήσης προέβλεπε ότι τα τέσσερα μαχητικά θα έκαναν αναχαίτιση εχθρικού βομβαρδιστικού.
Σε κάποιο σημείο της άσκησης χάθηκε η επικοινωνία με τον πιλότο του F-16 και τότε σήμανε συναγερμός.
Επί τόπου έσπευσαν για να συμμετάσχουν στις έρευνες εντοπισμού του F-16, ένα αεροσκάφος C-130 και τρία ελικόπτερα Super Puma της Πολεμικής Αεροπορίας, μία κανονιοφόρος και μία φρεγάτα του Πολεμικού Ναυτικού, δύο σκάφη του Λιμενικού Σώματος.
Τη σορό του πιλότου εντόπισε παραπλέουσα τουρκική φρεγάτα. Για να ειδοποιηθεί η ελληνική πλευρά λειτούργησε η «κόκκινη γραμμη» μεταξύ των αρχηγών των γενικών επιτελείων των δύο χωρών, στρατηγών Δημήτρη Γράψα και Γιασάρ Μπουγιούκανιτ. O Τούρκος στρατηγός ενημέρωσε τον Έλληνα ομόλογό του και εξέφρασε τα συλλυπητήρια του.
Νεότερο δημοσίευμα της ίδιας ημέρας από το in.gr
Όπως έγινε γνωστό από το ΓΕΕΘΑ, το βράδυ της Τετάρτης ο Αρχηγός του τουρκικού Γενικού Επιτελείου στρατηγός Γιασάρ Μπουγιούκανιτ είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Αρχηγό ΓΕΕΘΑ στρατηγό Δημήτριο Γράψα στον οποίο εξέφρασε τη λύπη του για την απώλεια του Έλληνα πιλότου και ζήτησε να μεταφέρει τα συλλυπητήρια προς την οικογένεια του σμηναγού.
Απορίας άξιον θεωρείται στο Πεντάγωνο πως τα ελληνικά σωστικά μέσα που βρίσκονταν στην περιοχή δεν μπόρεσαν να εντοπίσουν τον άτυχο σμηναγό και τον περισυνέλεξε τελικά τουρκική φρεγάτα.
Ο σμηναγός Αθανάσιος Μπατσαράς, 35 ετών, από τη Λάρισα, ήταν παντρεμένος με την εγγυμονούσα Ελ.Χρυσοπούλου και είχε σύνολο 1.770 ωρών πτήσεως στα αεροσκάφη.
Τα αίτια του δυστυχήματος διερευνά επιτροπή εμπειρογνωμόνων της Πολεμικής Αεροπορίας
Πηγή
«Αδιευκρίνιστα» παραμένουν μέχρι σήμερα τα αίτια τής πτώσεως, το βράδυ τής Τετάρτης 5 Δεκεμβρίου 2007, τού μονοθεσίου μαχητικού αεροσκάφους F-16C Block 52+ τής 337 Μοίρας, η οποία απέβη μοιραία για τον χειριστή του, Σμηναγό Αθανάσιο Μπατσαρά, τής 67ης σειράς Ιπταμένων. Το συγκεκριμένο μαχητικό συμμετείχε με 3 ακόμη F-16 σε αξιολόγηση τής 337 Μοίρας από Συμμαχικό προσωπικό, καθώς από τον Ιανουάριο τού 2008 η μονάδα εντάχθηκε στην Δύναμη Αντιδράσεως τού ΝΑΤΟ (NRF 10).
Κατά την ανακοίνωση τού Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας, το μοιραίο μαχητικό κατέπεσε 20 μίλια νοτίως τού Αγίου Όρους, εντός τού Πεδίου Βολής Ψαθούρας των Βορείων Σποράδων, στις 19:41' τής 5ης Δεκεμβρίου 2007 κατά την διάρκεια νυκτερινής ασκήσεως. Για την ακρίβεια, η πτώση έγινε κάτω από το μεσαίο «πόδι» τής Χαλκιδικής, νοτίως τού ακρωτηρίου Δρέπανον, ακριβώς επάνω στον 24ο μεσημβρινό (ΠΡΟΣΟΧΗ: στον 24ο μεσημβρινό (!!!) - όχι στον 25ο). Αμέσως, δόθηκε εντολή κινητοποιήσεως των δυνάμεων Ερεύνης & Διασώσεως και απογειώθηκαν τρία ελικόπτερα τύπου Super Puma και ένα αεροσκάφος τύπου C-130. Επίσης, έπλευσαν στην περιοχή μία φρεγάτα, μία κανονιοφόρος και δύο σκάφη τού Λιμενικού Σώματος. Κατά την ανακοίνωση πάντοτε, ο Σμηναγός (Ι) Αθανάσιος Μπατσαράς, 35 ετών, έγγαμος, εμπειρώτατος χειριστής με περίπου 1.500 ώρες πτήσεως στον τύπο, ανεσύρθη νεκρός στα διεθνή ύδατα από τουρκική φρεγάτα, η οποία έσπευσε στην περιοχή ανταποκρινόμενη στο σήμα κινδύνου που εξέπεμψε το ΕΚΣΕΔ (Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης). Η σορός παρελήφθη από Ελληνικό Super Puma στις 22:31' και διακομίσθηκε στο 251 ΓΝΑ. Το αεροσκάφος που κατέπεσε έφερε σειριακό αριθμό 99-1516, με ημερομηνία κατασκευής 29 Αυγούστου 2003. Αφίχθη στην Ελλάδα στις 2 Οκτωβρίου 2003 και είχε συμπληρώσει μόλις 442 ώρες πτήσεως. Για τη διερεύνηση τού ατυχήματος συστάθηκε επιτροπή από εμπειρογνώμονες τής Πολεμικής Αεροπορίας.
ΘΥΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ Ο ΣΜΗΝΑΓΟΣ (Ι) ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΑΤΣΑΡΑΣ !!!
Ηλεκτρονικός Πόλεμος είναι κάθε στρατιωτική ενέργεια η οποία προϋποθέτει τη χρήση ή εκμετάλλευση τής ηλεκτρομαγνητικής ενέργειας με σκοπό να ελέγξει το ηλεκτρομαγνητικό φάσμα ή να το χρησιμοποιήσει για να επιτεθεί στον αντίπαλο.
Ο Ηλεκτρονικός Πόλεμος χωρίζεται παραδοσιακώς σε τρεις μεγάλες κατηγορίες: την Ηλεκτρονική Επίθεση (Electronic Attack/EA), την Ηλεκτρονική Υποστήριξη (Electronic Support/ES) και την Ηλεκτρονική Προστασία (Electronic Protection/EP).
Ηλεκτρονική Επίθεση
Ηλεκτρονική επίθεση (ΕΑ) (παλαιότερα γνωστή με το όνομα ECM/Electronic Counter Measures) ονομάζεται η ενεργητική ή παθητική χρήση τού ηλεκτρομαγνητικού φάσματος με σκοπό να καταστεί απαγορευτικό στον αντίπαλο να χρησιμοποιήσει το ηλεκτρομαγνητικό φάσμα για δικό του όφελος, και συνεπώς για την εξαγωγή χρήσιμων πληροφοριών που μπορεί να οδηγήσουν σε έκβαση των επιχειρήσεων εις βάρος των φιλίων δυνάμεων.
Στην ενεργητική ΕΑ περιλαμβάνονται οι ενέργειες τής παρεμβολής (jamming), τής παραπλάνησης (deception), τής ενεργούς εξουδετερώσεως (active cancellation) και τής χρήσεως τού ηλεκτρομαγνητικού παλμού (EMP/Electromagnetic Pulse), που προέρχεται κυρίως από εκρήξεις βομβών ενεργείας.
Από την άλλη πλευρά, έχουμε την παθητική Ηλεκτρονική Επίθεση, η οποία περιλαμβάνει ενέργειες όπως η χρήση ανακλαστήρων ραντάρ ή τεχνολογίας stealth (χαμηλής παρατηρησιμότητος).
Το μαχητικό αεροσκάφος τού Σμηναγού Μπατσαρά, δέχθηκε "jamming", δηλαδή Ηλεκτρονική Επίθεση ενεργητικής χρήσεως τού ηλεκτρομαγνητικού φάσματος. Δέχθηκε ηλεκτρονικές παρεμβολές.
Αρκετές τουρκικές φρεγάτες, διαθέτουν παρεμβολείς (jammers) τύπου Scorpion B και Ramses...
Πηγή
O L Y M P O S TM απο: Alpha2
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου